Yeşil hayaller - şiir

 


Bir gün seni ararken ben kendimi kaybettim,
Yağmur yağıyordu, ben sırılsıklam,
Bir köşe başı, karanlık, sessiz, yıkılmış bir sokak,
Önce fırtınalar, sonra depremler,
Yağmur yağdı, yalnızlıktan sonra,
İnandığımı sandıklarım yıkıldı önce sonra yangın,
Kendimi aşk adında bir yangına bıraktım,

Seni ararken kim olduğumu unuttum bugün,
Bir köşe başı, kimsesiz, yüzsüz insanlar,
Yalnızlık yağarken bir gece de ben kelime biriktiriyorum,
Hangi zamanda olduğumu bilmiyorum, bir kabustan bir diğerine,
Sensizlik tek korkum, rüyalardan çok uzaktayım,
Aşk unutulmuş bir masal, ben 1 olmaya çalışıp hiç oldum,

Dün seni ararken ben kendimi kaybettim,
Hangi sokaktasin, hangi şehirde, hangi yalnızlıktan geçiyor yolun?
Zaman durmuş, ben bir şiirde seni bekliyorum,
Mevsimlerden kış, günlerden Perşembe,
Akreple yelkovan en büyük düşman,
Şiirler döşüyorum yollarına,

Kalbimin tüm kapıları kapalı, en az 3 kilit,
Dış dünya koca bir yalan, hayat cok yüzlü bir oyuncu,
Ben her yalana kanan bir ahmak,
Sen asla gelmeyen gerçek,
Hayallerin yeşil şimdi, her yer gözlerin,
Ben seni arıyorum, seni bulamadığım her sokak alevler içinde,

Seni ararken kaybolduğum yerdeyim,
Bekliyorum bir şiirin bitmesini istediğim kadar bekliyorum,
Çamura saplanmış umutlarim var benim, toprağa gömdüğüm hayallerim,
Bir orman düşlüyorum, her yerde kırmızı güller,
Gel şimdi, bana bak, elimi tut, yeşil olsun gülüşlerim,
Gel şimdi yoksa yıkacağım hayatı, son bir şiir yazacağım,
Sensiz geçen her an bir umudum giyotin yolcusu

0/Post a Comment/Comments