Yalnızlığın sonu - şiir

 


Hayaller bazen daha gerçek oluyor,
Gerçek kadar gerçek hatta, sanki kalanlar hep yalanmış gibi,
Sonra yakıyorum ben hayatı, hayalleri öldürüyorlar şimdi,
Seni öldürmek istiyorlar, dayanamam sensizliğe,
Gidin şimdi gidin, yalanlarınızı alın, sahte sevgilerinizi alın,
Gidin şimdi! Beni kendimle bırakın, yüzsüz insanları da alın,
Gidin şimdi, çok kızgınım, canınızı yakmak istemiyorum,
Her şeyinizi alın gidin benden,

Yokluk varlıktan, sıfır birden daha büyük,
Aklıma geliyorsun mesela ki ben hep seni düşünüyorum,
Şehirler bomboş, tüm cümleler doğru söylüyor mesela,
Yalanlar şiirlerden çok uzakta, yalancıya yer yok,
Sistem düşman şimdi, geceye bak, yıldızlra bak, hepsi gözlerin,
Gidin gidin şimdi, yalanlarınızı da alın gidin artık,
Beni onun hayali ile bırakın, gidin şimdi,
Yoksa şimdi bombalar gelecek, yalanlar ölecek, kaçın şimdi,
Savaş çok yakın, çığlıklar duyuyorum, dayanamıyorum artık,

Elimde kör bir kılıç, ben savaşmayı bilmez bir savaşçı,
Gidin şimdi gidin benden, buralar hep yeşil olacak,
O gelecek sonra, hayalleri tek gerçek,
Anlamadınız, anlamazsınız, sahtesiniz siz, gidin şimdi,
O gelmeli yeşil olmalı, yalnızlık yağmasın artık istemiyorum,
Sen gel şimdi, bir şiirde ev kurarız seninle,
Romanlar dolusu mutlu oluruz, gel mesela şimdi,
Bu şiir aşktan yazılsın,

Çığlıklarım yankılanmıyor dağlarda, hiçbir yol bana çıkmıyor,
Seni ararken ben kendimi kaybettim, eksildim şimdi,
Bir bile olamadım ben, hep bölündüm ben,
Matematiğe inanmıyorum, olasılıklara da, çarpım tablosuna da,
Senin olmadığın her cümle yalan bana şimdi,
Bu şehir, bu hayat, bu insanlar hep sahte, sen tek gerçek,
Bak buraya, gel tut elimden, bak bir olursak aşk oluruz,
Şiirler hep bizi anlatır, gel şimdi,

Mor bir trene biner gideriz buradan,
Aşkla yak şimdi beni, gözlerin olsun yeter bana,
Gel tut ellerimi, hayaller gerçek olur
Siz gidin artık, yalanlarınızı alın gidin benden, ben inanmıyorum size,
Sizin duygularınıız gerçek değil, aşklarınız yapma çiçekler gibi,
Gidin siz, ben sevmek istiyorum, ben sadece onu istiyorum,
Seni en güzel ben severim biliyorum, beni en çok seversin biliyorum,
Al yeşilini, al gözlerini, al kendini gel şimdi bana, bu son şiiri olsun yalnızlığımın..



0/Post a Comment/Comments