Siyah bulutlar - şiir

 

Siyah bir gökyüzü, bulutlar siyah, yıldızlar siyah,

Siyah hayaller kuruyorum,

Siyah akbabalar yüreğimin etrafında,

Siyah umutlar giyotin yolcusu,

Tek kişilik bir komedi, gülen yok,

Yağmur yağıyor, ben sırılsıklam,

Sen tüm renklerin sahibi,


İçimde çok sesli bir yalnızlık, Çığlıklar, haykırışlar,

Adın hayatın özeti, ben sana mülteci,

Kızıl saçların meltemde dalgalanıyor,

Yeşil gözlerinde yaşam saklı,

Ben renkleri kaybetmiş bir kör,

Şarkı söylüyorsun, rüzgara emanet düşlerin var,

Şimdi hangi sokaktasın sen, hangi kabusun içindesin,


Bense silahı olmayan bir savaşçı,

Yokluğun bir iç savaş inşa ediyor,

Sensiz geçen her an, biraz daha eksik,

Bombalar patlıyor içimde, duvarlar paramparça,

Kalelerimin tek fatihi sen,

Tüm oyunları fırlatıp attım, sen tek gerçeğim,

Hamleler, planlar çok saçma,


Güneş doğmuyor, gece zifiri, yalnızlık koyu,

Bir ağıt yakıyorum, mor dumanlar her yerde,

Yeşil bir orman büyüyor, çocuklar şarkılar içinde tutsak,

Yeni kelimeler bulmak lazım, adını kazımalıyım gökkuşağına,

Tüm renkler hep sen, siyah hep sensizlik,

Bir şiir olmalıyız seninle, sonu gözlerinle biten,

Uykusuz bir nöbetçiyim, kabuslar her yerde,


Gel şimdi yeşilim ol benim, gökyüzüm ol,

Gel şimdi renklerim ol benim, yıldızlarım ol,

Yolumu göster bana, yoksa ben kayboldum,

Kızıl saçların hüzünlü bir türküde savruluyor,

Vedasız gel şimdi, başlamadan biten cümlelerim için gel,

Ben karanlıktan korkak, silahlarım hep bana dönük,

Bir şiir bitiminde gel, bir olalım, hece hece artalım gün batımında,

Zaman sensiz kırık bir oyuncak, gel yeşersin yüreğim,

Yoksa düşlerinin karşısında hep eksik şiirler gel tamamlayanım ol... 

0/Post a Comment/Comments