Siyah bir yalnızlık - şiir


Fırtınalı bir yalnızlık şimdi gece

Ben zamanların arasında kaybolmuş,

Ben siyahların arasında hapis,

Yüreğim çok derinlerde, her kapı 3 kere kilitli,

Duvalar ördüm hayatımın etrafına, hırsızlar etrafımda,

Gelmeyin, hiçbir şeyim kalmadı diye bağırıyorum,

Her hırsız son umudumun peşinde,


İntihar süsü veriliyor cinayetlerime, katiller gözlerimin içine bakıyor,

Bile bile düşüyorum çukurlara, etraf toz duman,

Yürüdüğüm yollar dikenden, kaldırımlar hep tuzak,

Giysilerim kan icinde, kapanmayan yaralarım var,

Ben özgürlüğümü gözlerinde kaybettim,


Sensizlik zifiri bir gece, hava karanlık,

Koca bir şehir terkedildi, bombalar yağıyor, 

Silah sesleri, yerlerde cansız hayallerim, 

Şiirler asıyorum her yalnızlığın üzerine, 

Tüm zamanların çıkmaz olduğu yerde gelmeni bekliyorum, 

Tüm varlığım birkaç kelime, tüm hayatım birkaç kitap, 

Sensizlik bitmeyen bir şiir, 


Çalınanlar bir düş pazarında, yok pahasına, 

Bir umudum kaldı geriye, gözlerine dair, 

En derinde sen, hırsızlar ve katiller bir arada, 

Yeşil bir dünya umudum, yağmur yağıyor, 

Ağlama artık, nefes alamıyorum, 

Gel şimdi soluduğum hava ol, 

Umut tohumları saçalım her yere, yeşil bir orman büyüsün içimde, 

Sensizlik şimdi siyah, renksiz bir dünya, 



Bir uçurumun kenarındayım, aşağısı sonsuz,

Boşluk her yanım, düşersem donarım,

Kılıçlar arasında geçiyor yaşamım,

Sağım, solum birbirine karıştı, hep sensizlik, hep yalnızlık,

Seni taklit edenleri bir bir öldürdüm,

Ya sen gel şimdi yanıma ya da bırak yalnızlık sarsın bedenimi,

Gel renklerim ol veya bırak beni siyah bir yalnızlıkta 



0/Post a Comment/Comments