Siyah bir yalnızlık - şiir

 



Eski bir sokakta kendimle karşılaştım,

Hiçbir şey değişmedi dedim hep aynı onsuzluk,

Acı bitiyor mu dedi,

Kelimeler döküldü dudaklarımdan,

O gelecek mi diye sordu,

Zaman pis bir oyuncu dedim,

Hatıraları yaktım sonra, seni barındırmayan geçmiş hiç yaşanmadı,


Yıkılmış hayallerin arasından geçiyorum,

Maskeleri tanıyamıyorum artık, kurşuna diziyorum sonra tüm hayallerimi,

Bir sen kalıyorsun geriye, 

Yeşil bir düzlük, mor bir gökyüzü, 

Hiçbir kelime anlatamıyor, cümleler boşuna, 

Sen gelmiyorsun ben yıkıyorum hayatı, 

Yeni baştan yazmak gerek mutluluğu, 


Kendimle karşılaştım yarın, dün, geçmiş veya gelecek, bilmiyorum, 

Sensizlik düşlerimi örttüğünden beri bilmiyorum kendimi, 

Zehirli yilanlarla dolu etraf, yakıyorum eski hatıraları, 

Yalnızlık yağıyor siyah bir gecede, 

Sen bilmediğim bir sokakta, ben sensizlikte sırılsıklam, 


Nereden geçiyor gölgen, ayakların hangi kaldırıma takılıyor? 

Şimdi hangi yanılgının acısını çekiyorsun? 

Seni beklediğimi biliyorum, bir de sensizliği, 

Gözlerinden yıldızlar dökülüyor, çiçekler kuruyor sen ağlıyorsun, 

Yüreğim sular altında, ben nefes alamıyorum, 

Aramızdaki ucumları geçiyorum, gözlerin yolumu aydınlatıyor, 

Gözlerin çok güzel, bir yuva yap bana gözlerinde, 


Şimdi hangi sokaktasın sen, mesafeler engel değil, 

Gel şimdi yanıma, bir cümlenin içinden çık, 

Güneş gibi aydınlat geceyi, yıldızlar seni kıskansın, 

Ters çevirelim şu hayatı, biz kazanalım bir kez, 

Seni kartlara sormaktan yoruldum, onlar bile yalancı şimdi, 

Bir sayfa daha çeviriyorum, neredesin şimdi, 

Aşalım artık yalnızlığı mesafeleri, 

Cümlelerden bir sen yapılmıyor, gel artık 


0/Post a Comment/Comments