Saklama gozlerini benden - şiir


Bir siiirin başlangıcındayım, seni getirir diye ilk kelimenin heyecanı içimde

Cümle bitiyor, cümleler bitiyor, şiirler bitiyor,

Sen hala hayatın gizemli penceresinden beni izliyorsun,

Adım gibi biliyorum yokluğunu, yokluğunun sebep olduğu yıkımları,

Sensizlik ordusu saldırmaya hazır, hücum boruları çalıyor,

Bense yokluğundan müzik besteliyorum,


Bir şarkı çalıyor, kırık bir keman ağlıyor umutlara, 

Şimdi hangi sokaktasın, kaç şiir saklanıyor köşelerde, 

Yollar şimdi paramparça, yıllar hep yıkılmış 

Ben kendimi kaybettim seni ararken, 

Yeşermeyen çiçeklerle dolu etrafım, kurak bir çöl gibiyim, 

Dizleri üzerinde koşan ben, yetişemiyorum artık zamanlara


Her yer seni kaybettiğim yer gibi, 

Ben her yerde, yerle yeksan olmuş gibi, 

Biraz biraz eksiliyorum an be an, takvimlere sığmıyor yaşayamadıklarım, 

Aramızda mesafeler var, ne kadar koşsam yetişemiyorum, 

Olduğu yerde sayan ben bir adım bile ilerleyemiyorum, 

Gözlerin, ah o gözlerin çok güzel bakıyor, 


Gel şimdi yanıma, baktığın her yerde olurum 

Renkler seni bekliyor, yeşil seni bekliyor, bulutlar senin için bekliyor, 

Zamanı tam ortasından kesen ben, geleceğin gün başlangıçtır bana, 

Güneş seni bekliyor, yıldızlar seni bekliyor, ben seni bekliyorum, 

Bir şiir bitmeden gel şimdi, bak mürekkep kuruyor, 

Kelimeler canımı kesiyor, kan kokuyor kırmızı güller, 


Kalbime kazıyorum adının geçtiği cümleleri, 

Gökyüzü şimdi satırlarla dolu, sen baktığım her yerdesin, 

Ah o gözlerin, gölgende yaşlanıyorum, 

Yıllar boynumda pranga, hançerler sırtımda, 

Katiller dört bir yanda, ben silahsız bir savaşçı, 

Küçük bir çocuk ağlıyor, bir başka ben benden beter, 

Gel kurtaralım artık bu hayatı, gözlerinle boyayalım sayfaları, 

Şimdi gel, gözlerini daha fazla saklama benden, 

Yoksa çok fena seveceğim yine seni... 





0/Post a Comment/Comments