Rüyalar ve gerçek - şiir


Her yerde çiçekler, mevsim bahar,

Yeşil her yeri kaplıyor, kırmızı güller tüm sokaklarda,

Ellerini tutuyorum, gözlerine bakıyorum, bir orman büyüyor şimdi içimde,

Yeni şarkılar çalıyor, yüreğimde koca bir orkestra,

Gunlerden Perşembe, seni gördüğüm gün,


Ben uyanıyorum, gerçek üstüme yıkılıyor,

Enkazı altında kalıyorum hayallerin,

Ben paramparça, ben yenilmiş, bir iç savaş,

Tanklar, tüfekler, patlamalar yüreğimde,

Korkuyorum, yalnızlık kazanacak savaşları,

Uyanmak istemiyorum, yeşil her yeri kalasın artık,

Kovdum tüm kötülükleri, gel artık,


Bir şiirde buluşsun golgelerimiz,

İpten bir köprü yapıyorum uçurumların üzerine,

Kıtalar birleşiyor, rüyalardan çık gel şimdi,

Cümlelerden yapalım tüm yolları,

Sonlara inanmıyorum, başlangıçlar hep gözlerinde saklı,

Gel tut ellerimden, gidelim şimdi,

Yollar yapalım aramızda, mesafeleri aşalım, uzaklar yakın olsun,


Bir yanım kış, yalnızlık yağıyor,

Bir yanım bahar, aşk dökülüyor bulutlardan,

Yeniden başlayalım, yarım kalan her şeyi bırak şimdi,

Yeni cümleler kuralım beraber, şiir kaplasın her yeri,

Ağlama, düşerim gözlerinden, uçurum çok büyük,

Yalnızlık kaplıyor her yeri, gel artık,


Ben nerede olduğumu bilmiyorum,

Bu kaçıncı sensizlik, takvimler hep yalancı,

Kuralları boş ver, yağmurları da, martıları da, 

Rüzgarlar adını sayıklıyor şimdi,

Yüreğin ev sahibi olsun satırlarımın,

Her yeri kaplasın yeşil, başka türlü yok, ihtimaller çok saçma,

Şiir bitiyor ve ben uyanıyorum, şiir bitmesin,

Gelmeyeceksen yak şimdi tüm sayfaları



0/Post a Comment/Comments