Katilim simdi kelimeler - şiir



Katilim şimdi kelimeler, 


Yağmur yağıyor zifiri bir gece,

Sokaklar sessiz, kimsesiz,

Sesimi duyan kimse kalmadı,

Bitmez dediklerim bile bitti, gitmezler gitti, 

Boş bir şehir şimdi kalbim, 

Yalnızlığın bayrağı dalgalınıyor şimdi tüm sokaklarda, 


Bulamamak teslimiyet sebebi, 

Başımı soğuk bir kayaya yaslıyorum, 

Sen gelmiyorsun, son gelmiyor, 

Bitmeyen bir hikaye var şimdi, bitmeyen bir sensizlik, 

Bak yine sözün bittiği yerdeyim, yine suskun, 

Gelir miydin bir gece ansızın, sessiz bir fırtına eser miydi, 


Onu bulmam lazım, okuyucu onu bulmamız lazım şimdi, 

Adını kazıyalım her bir satıra, ondan başka kimse gelmesin, 

Bulunmak için ne yapmam gerekir, kendini kaybettiysem bir şiirde, 

Aşk adındaki bir masalda kendimi unuttuysam, 

Gelmezsen sabah olmayacak, güneş doğmayacak, 


Bu satırları okuyor olmalı, biliyor olmalı yureğimin haritasını, 

Bak şimdi gelmeli mesela o, sadece o bulmalı, 

Onunla başlamalı her cümle, 

Şiir bitiyor şimdi, kelimeler tenimi kesiyor, 

Satır satır dökülüyorum, eksik hayatlar yaşanıyor, 

Gelseydin aşk olurduk biz, bir olurduk, biz olurduk, 


Yeni kelimeler bulalım şimdi, yeni şiirler yazalım, 

Her cümle gözlerinle başlamalı, 

Yağmur yağıyor şimdi, ben sırılsıklam, şiir damlıyor, 

Yalnızlık mevsimi bitmeli artık, bir Perşembe zaman durmalı, 

Beni okuduğunu biliyorum, sessizliğin celladım şimdi, 

Bir ses bırak, bir kelime, bir şiirin sonunda gel şimdi, 

Bak zaman çok az, yoksa yıkacağım şimdi tüm satırları, 

Seni bana getirmeyen yollar katilim şimdi... 









0/Post a Comment/Comments