Kaldığımız yer - şiir


Hava zifiriden daha karanlık, saat bilmem kaç geçiyor,

Sen mor bir yağmur altında, gözlerin yaşlı,
Ben fırtınada yelkenini kaybetmiş bir tekne,
Sen gülersen burada günler açar, sen ağlarsan burada hep sel,
Hesaplar hep yanlış çıkıyor, sonuçlar hep yalnızlık,
Sıfır birden daha büyük şimdi, bir olmak çok imkansız
Gitmek gerek şimdi, başka bir yere başka bir zamana,

Hava çok sıcak, her yerde yangın, ben alevler içinde, sen yoksun,
Sonbaharı anlatan bir şarkı çalıyor günlerden Perşembe,
Aylardan gece, yıllardan yalnızlık,
Mülteci bir hayat yaşıyorum, yürüdüğüm yollar paramparça,
Yalanlara kanma sen, gel gidelim buradan, yalansız bir yere gidelim,
Herkes yalancı, herkes hırsız,
Gidelim şimdi, başka bir şiire gidelim, başka bir kitaba,

Bak yeni bir gün olmayacak, gitmemiz lazım,
Okuyucuyu da alalım, kelimeleri bırakalım ama,
Başka sözlükler buluruz biz, mutlu oluruz, el ele tutuşuruz bir satırın sonunda,
Bulutlara bak şimdi, rüzgara bak, adını kazıdığım satırlara bak,
Bırak geçmişi, yaşadıklarını at gitsin, biz olalım bir de gözlerin,
Gözlerin olmadan kaybolurum ben, yok olurum,
Gel şimdi, gidelim, bul beni,

Mor bir hayal kuralım beraber, bulutlara bakalım,
Sonra hep gül sen, ben çiçekler ekeyim yüreğine,
Ben silahsız bir savaşçı, kelimelerden yoksun bir şair,
Bak biz olalım şimdi, bir şiirin bitiminde gel,
Tam oluruz, bir oluruz, çok oluruz, fazla oluruz biz,
Otobüse biner, gideriz, uzakları yakın yapmaya gideriz,
Kelimeleri aşk yapmaya gideriz,
Kaldığımız yer olsun gelişin ve tekrar başlasın zaman

0/Post a Comment/Comments