Hayat çukurları - şiir


Hava çok soğuk, yağmur yağıyor buralara,

Beklediğim yarınlar asla gelmiyor,

Her yer sırılsıklam, ben sırılsıklam,

Her çukuruna düşüyorum hayatın,

Çelme takanlar eksik olmuyor,

Ben ise seni beklemeye devam ediyorum,


Seni bana vermeyen kahayata düşmanım,

Seni göremediğim rüyalar anlamsız, görmek istemiyorum,

Daha fazlaysa inanmayalım, fazlalar hep eksik,

Zehirli hançerler dört bir yanda,

Ben hala seni bekliyorum,


Aşk yasaklanmış bir kelime, kalbime engel olamıyorlar,

Sınırlarını çiziyorum hayatın, sen eksik, ben eksik,

Kayıplarımın toplamı hiçbir deftere sığmıyor,

Ben her hayalinle arıyorum,

Kurallar çok saçma, kurallar hep yalan,

Kuruttuğum güllere bak, yürüdüm yollara bak,

Her çukur sen olmaya çalışıyor,


Mesafelerden uzak bir anlaşma,

Bir düğüm atalım kelimelere,

Cümlelerin boynu bükük olmasın artık,

Sensiz geçen şimdiler çok anlamsız,

Olasılıklardan bahsetmeyin bana,

Matematik öğrenmek istemiyorum, se  yoksan her satırın toplamı sıfır,

Gel artalım şimdi, çok olalım,


Sana yazılan başka bir şiir, seni arayan aynı ben,

Fırlatıp atalım herşeyi, yıkalım tüm kuralları,

Sadece bana bak, yeşil olsun her yer, 

Elimi tut mesela ağaçlar büyüsün şiirlerde, 

Aç bana yüreğini, mülteci olup sığınayım sana, 

Sen ağlarsan şiir olur burada, sen gülersen roman olur, masal olur, 

Sen gelirsen şiir dolar yüreğim, sen gelmezsen hiç olurum ben, 




0/Post a Comment/Comments