Hayal yıldızları - şiir

 


Işık umudun yokluğudur diyor, kabuslarımdaki sesler,

Ben cevapsız, ben çaresiz, ben senli cümleler peşinde,

Geçen günleri saymayı bıraktım, takvim yapraklarını fırlatıp attım,

Akrep ve yelkovan kelimelerimin peşinde,

Zaman duruyor senin gelmediğin yerde,

Ben bekliyorum asla gelmeyen bir hayali,


Hayalin yaşamak için yeterli oluyor, bir gün daha diyorum kendime,

Bir ömür daha dayan, o gelecek,

Gerçekler ve hayaller bir savaşın içinde,

Yüreğimde patlamalar var, her cümlem delik deşik,

Sana giden tüm yollar kırık, ben her kaldırımı tekrardan yapıyorum,

Teker teker yerleştiriyorum cümleleri satırlara,


Hava gece şimdi, günlerden Perşembe,

Karla karışık yalnızlık yağıyor etrafıma,

Senin de yılların ıslak mı benim kadar?

Renkler sen gittiğin zaman kayboldu,

Bir tutam yeşil saçıyorum etrafıma, biraz mavi,

Senli bir hayatı renklerle süslüyorum, siyah olmasın artık yaşamlar,

Gelmediğin her gün biraz daha eksik, biraz daha anlamsız,


Boşver sana yazılan şiirlerimi saymayı,

Boşver sana yapılanları, kırılan saçlarını, ıslak gözlerini,

Güneş tekrar doğacak, sebepler vermemiz lazım,

Gel şimdi, sebepsiz sev beni, adımız aşk ile aynı anlama gelsin,

Kelimeler tükeniyor, kelimeler tenimi kesiyor, 

Oluk oluk eksiliyorum her anın her anında, 


Sensiz geçen günlere inanmıyorum artık, 

Zaman koca bir yalancı, mesafeler koca bir yalan, 

Gel şimdi eksik sayfaları ol romanların, 

Yazılmamışlar yazılmışlardan çok daha fazla, 

Yaşanmayanlar nefes almamı engelliyor, 

Kabus diyorum her şeye, sen göremediğim bir rüya, 

Beni bıraktığım yerde, başlangıçtayım, 

Gel artık bozalım hayatın küflü oyunlarını, bir olalım, 

Söylesene sen olmadan nasıl sevebilirim seni, 


0/Post a Comment/Comments