Boş bir sayfa - şiir

 



Boş bir sayfa,

Sana yazılmayı bekleyen binlerce cümle,

Ben satır aralarında, kocaman bir boşluk,

Kelimelerin arasında saklanıyor yalnızlık

Her çukur, her engel şiir dolu,

Yağmur yağıyor, her yer ıslak, 

Koşar adımlarla düşen ben, çelmeler hayata ait


Kuklaların ipleri koptu, hepsi yerde,

Maskeler eriyor şimdi, kimseyi tanımıyorum,

Sen geliyorsun aklıma, bir yıldız kayıyor,

Bir dilek tutuyorum dilek ağaçları kurumuş,

Bir masal anlatıyor eski bir kalem,

Bir çocuk küçük yaşta, yaşlar sayılmaktan uzak,

Tüm öyküler gelenle başlıyor, öncesi önsöz, sonrasını bilmiyorum,


Boş bir sayfa, sen dolmak istiyor,

Çiçekler yalan açıyor, kalbimin kırıkları en eski harita,

Her yol sensizlik, her çıkmaz sokak,

Her sokak sensizlik kadar boş,

Başkalarının bu kitapta yeri yok, sadece sen ve ben,

Ben küçük harflerle yazılıyorum,


Sana benzemeye çalışanlar iz bırakma peşinde,

Yağmur yağıyor, hepsi silinip gidiyor hatıralarda,

Gel düşlerimizin arasına bir köprü yapalım,

Bir hayal kuralım, bir şarkı yazalım,

Silelim koca bir geçmişi, yeşil olsun hep, 

Renklerle dolsun yüreğim, 


Boş bir sayfa, seni bekleyen ben, 

Kızıl bir alev gökyüzü, kendimi atıyorum yangına, 

Sensizlikleri biriktirip bir yasam yapıyorum, o bile eksik, 

Eksik cümlelerde yolumu kaybettim ben, hiçbir pusula seni göstermiyor,

Gel şimdi, şiirler için gel, cümleler için gel, öksüz kelimeler için gel, 

Gel şimdi, boş bir sayfa için gel, yeniden yazalım aşkın tanımını


0/Post a Comment/Comments