Aşkın rengi - siir

 


Hava soğuk, karanlık, gece, yağmur yağıyor,

Ben yürüdüğün yolları arşınlıyorum,

Kuşlara anlatıyorum yokluğunu

Cümlelerin hep boynu bükük, hep eksik kelimeler,

Rüzgara fısıldıyorum adını, dağlarda sesimin yankısı yok,

Gece hiç bitmiyor, sabah olmuyor,


Ben yanlış yolun yolcusu, ben uzaklaştıkça kaybolan,

Bu kaçıncı cümle, kaçıncı sayfa kaçıncı şiir,

Seni duyuyorum, yağmurlarda duyuyorum,

Gözyaşın jilet gibi kesiyor bedenimi,

Oluk oluk dökülüyorum sensizliğe,

Ayaklarım yere değmeden koşuyorum,

İhtimalleri canı cehenneme,


Çok sesli yalnızlıklardan geçiyor yolum,

Ben konuşmayı unuttum, derdimi bilenler hançer taşıyor,

Çok yüzlü maskeler tanıdım ben, hangi yüzü hangisiydi bilemedim,

Kırılan her düş için bir çukur kazdım, mayın tarlası var şimdi içimde,

Yüreğimde bir iç savaş, sensizlikte tüm silahlar, bende sadece umut,


Yeşil bir dünya inşa ediyorum,

Çok renkli buluşmalar hayallerimde,

Gözlerin ömrümün özeti,

Geçen zaman geçemeyen zamanlar kadar saçma,

Kum saatleri kocaman bir yalan,

Off ben nefes alamıyorum, sensizlik hücrelerimde bir zehir,


Yağmur yağıyor, sen ağlıyorsun, 

Ben dünyanı renklere boyamak istiyorum, 

Geçmiş ve gelecek karmakarışık, 

Bir yol arıyorum yeşile, gözlerine çıkan, 

Gel şimdi bu şiir bitmeden gel, 

Kelimeler için gel, şiirler için gel, dünyamı yakan aşk için gel, 

İnan bana yarın başka olacak hiç bırakmayacağım ellerini, 

Gel şimdi hayata, herkese inat, 

Bu son şiiri olsun sensizliğin, 


0/Post a Comment/Comments