Sensizlik - şiir

 Sana çıkmayan yollardan geçiyorum,

Her köşe, her kenar, her bucak aynı,

Sanki sensizlik örtüsü kapladı her yeri,

Başka bir şey düşünemiyorum,

Sensiz geçen zamanları anlatmak çok zor,

Siyah gibi, renkler yok,

Renksiz hayatıma çiçekler ekiyorum, gelirsin diye,


Palyaço şarkıyı değiştirme lütfen,

Onun sesini duyuyorum sanki,

Efendim elimi uzatsam ona dokunabilir miyim,

Cevaplar önemli değil şimdi,

Şiirlerime onun adını kazımak istiyorum,

Onu çok bekledim, beklemenin anlamıyım şimdi,

Durakları boşver efendim, dönüşü olmayan trenler anlamsız,


Bana yıldızlardan bahsetmeyin lütfen, çok fena söveceğim yoksa, 

Yoksalar da yok, o gelecek, gelene kadar bekleyeceğim, 

Etrafı güzelleştir palyaço, bir şeyler yap, onu sevdiğimi söyle mesela, 

Tut yalnızlığımdan al kurtar beni, 

Veya sök şimdi kalbimi, 


Bir şiir daha bitecek, başka biri ve bir başkası, 

Onun gözleri çok güzel, gözleri güneş gibi, dünya gibi, 

En azından sesini duysaydım, 

Güneş doğardı belki, 

Kalbimde çiçekler büyürdü, 

Bir kez olsun misafir olsaydı bir şiire, 

O zaman tamamlanırdım, 

O şimdi gelmeli yoksa çok zor, 

Zor bile anlamsız kalıyor yokluğunda 



0/Post a Comment/Comments