Şarkıdaki Aşk - şiir

 Aynı şarkı çalıyor, tekrar ve tekrar,

Zaman durmuş gibi sanki, onu ilk gördüğüm yerdeyim,

Hayallerde dolaşıyorum, satır satır arıyorum gözlerini,

Onun gelmesi gerek efendim, esen rüzgar onu bana getirmeli,

Ben onun için değişmeliyim şimdi,

Yeni cümleler kurmak gerek,

Her satır ona benzemek amacını taşımalı,

Yazının çaresizliği, cümleler onu anlatamıyor,


Aynı şarkı çalıyor, onu ilk gördüğüm yerde,

Bense boş bir denize mektuplar atıyorum, ona ulaşır diye,

Martılar kaçıyor benden, hayat kaçıyor benden,

Oysa ben sadece onu istiyorum,

Onun için temizlemek gerek bu hayatı,

Palyaço sen kaldırımları düzelt, ben onun yürüdüğü yolları tamir ederim,

Kocaman bir saray inşa edelim şimdi yüreğime,

Yeni bir dünya tasarlayalım onun için,


Yoksa demek yok efendim, canım acıyor, onsuzluğu düşünmek istemiyorum,

Bomboş bir ülke şimdi kalbim, 

Hayır palyaço onun gelmeyeceğini söyleme, canım çok acıyor,

Kelimeler yeterli olsaydı eğer söylerdim onu nasıl sevdiğimi,

Sadece onu yazdığımı, anlatabilseydim keşke, kelimeler bu kadar yetersiz olmasaydı,

Her şiirime onun adını kazıyorum, kendini tanır diye,

Gelince bahar gelecek, güneş açacak, kalbimde bir şenlik,

Kelebekler efendim kelebekler onun şarkısıyla dans ediyor,

Her sokağa adını yazıyorum,


Efendim ya şimdi asmalıyız tüm cümleleri boynundan,

Ya da şimdi gelmeli o, zaman kalmadı,

Acelem sadece ona, acelem şarkılarına,

Keşke bilebilseydim iyi olduğunu, beklerdim ben,

Keşke geleceğini söyleseydi bana, keşke bir şiirde buluşsaydık,

Issız bir sokakta sarılsaydım ona, 


Onsuz hayat çok anlamsız efendim,

Nedenler hep onun gözlerinde saklı, bir dünya onda,

O gelirse yeşerir her yer, her sokak,

Yüreğimde bir bayram havası, şarkılar beni onlardan mahkum etmeyin,

Zaman durdu gibi sanki, onu ilk gördüğüm yerdeyim, damlalar gözlerimde asılı,

Gözleri efendim gözleri, çok güzel,

Tekrar seviyorum onu, tekrar ve tekrar, hiç gitmemiş gibi,

Kadehimi doldur palyaço, bir şiir bitiminde gelecek o,

Ve bir cümlenin sonunda oturmuş onu bekliyorum, o şimdi gelmeli, yarın çok geç,


Dinle: Ayreon Day Eleven, Love


0/Post a Comment/Comments