Saatler - siir

 


İçim dolu dolu oluyor,

Yalnız bir şiir olacak bu,

Yapraklarını dökmüş bir çınar kadar yalnız,

Bilmiyorum bu yolun sonu nereye çıkıyor,

Gözün gözü görmediği bir sokak,

Bir lamba, bir yangın, bir ben, bir de..

Susalım şimdi, kelimelere anlam falan yuklemeyelim,

Anlamlar şehri terk etti,


Siyah bir tren kalkıyor,

Ayrılık mektupları boşlukta,

Kelimeler ortadan ikiye bölünmüş,

Sırtımda hançerler var, katil kim oynuyoruz gölgemle,

Katil ben, katil sen, katil herkes,

Hava çok soğuk, yalnızlık yağıyor,

Asla gelmeyecek bir treni bekliyorum, 


İçimde çığlıklar, isyanlar, haykırışlar, 

Doğru kendini kaybetti yanlışlar arasında, 

Ben yanlışım, çıkmaz sokak burası, 

Çıkmaz bir ben, çıkmaz bir sen, 

Sadece yolun sonu karanlık değil, 

Şimdi hep gece,

Ben bu hayatın, çok fena söveceğim şimdi, 


Kelimeler kanıyor, kan kokuyor tüm çiçekler, 

Kocaman bir çöl şimdi yüreğim, 

Yine başa sarıyor saatler, zaman çok saçma, 

Şimdi kocaman bir yalan, hayat sahte, 

Gerçeği ararken kendimi kaybettim, 

Pişmanlıkların canı cehenneme, 

Ben nerede hata yaptım, 

Ben neden geç kaldım aşka 



0/Post a Comment/Comments