Öksüz şimdi şiirler - şiir


Hayalleri ile tum duvarları kaplamak istiyorum,

Onsuz geçen her gün içi bir şiir,

Onu görmediğim her an için,

Efendim onun için degişmeliyim şimdi,

Yarın çok geç inan, şimdi gelmeli o,

Zamanin kumları akıp gidiyor,

Ben onu bekliyorum, seni bekliyorum


Ona bir şiir yazmak istiyorum,

Mesafelerden uzak, uzakların yakın olduğu,

Nasıl anlatabilirim sevgimi, onu renkleri sevdiğim kadar sevdiğimi söylesem,

Gelir mi bir şiirin bitiminde,

Bu satırları okuyor olmalı, kendini görmeli her yerde,

Sevgim kadar büyük bir dünya olmalı onun için,


Efendim cümlelerim yetmiyor,

Tüm düşüncelerim o oluyor,

Zaman geçtikçe büyüyor içimde,

Şiirlerim hep onun, yazılarım hep onun,

Zamanin kumları akıp gidiyor,

Degişmeliyim ben, onsuz bir cümle bile kurmamalıyım,

Efendim şimdi gelmeli yarın çok geç,


Palyaço her yere çiçekler ek,

Güneşe doğması için sebepler verelim,

Geçmişimizi atalım şimdi, onsuz geçen zaman yaşanmadı,

Ben onunla başlamak istiyorum,

Bir şiire, bir romana, bir hayata,

Adıyla başlamalı her satır,

Palyaço o gelecek biliyorum, çabuk ol,

Yüreğime bahçeler yapacağım, 


Gözleri kadar güzel olmalı her sokak,

Ben anlatamıyorum, evrenler saklıyorum onun için,

Acıları da at, kırık kaldırımları da, yıkılmış hayalleri boşver,

Güneş doğacak efendim,

Yağmur yağmayacak artık,

O bir kere gülse bahar gelir şimdi, yarın çok geç,

O cümlelerimi okuyacak,

Yoksa tüm şiirler öksüz, tüm romanlar sel altında,

O bu şiiri okuyacak ve şimdi gelecek,

Yarın çok geç, onsuz bir yarını istemiyorum,

Bir şiirin bitiminde gelsin yanıma,  

Yoksa yok, güneşe doğması için bir sebep daha verelim,


0/Post a Comment/Comments