Kum saati _ şiir


 Yıldızlar dökülüyor gözlerinden,

Güneş doğmak için seni bekliyor,

Buralarda hep gece şimdi,

Hep karanlık yüreğim,

Sen gelmezsen olmaz,

Bu şehir donar, ben yanarım,

Sokaklar bomboş, kimsesiz, çaresiz,

Seni bekliyorlar,


Saatler durmuş gibi,

Kum saatleri çalışmıyor,

Geçmiş, şimdi hep yalan, zaman hep yalan,

Öylece oturuyorum hiçliğin kıyısında,

En bomboş yerindeyim şimdi,

Bir bile etmiyorum sensiz,

Sessiz bir çığlıkta bekliyorum,

Boğazımda kelimeler düğüm düğüm,

Nefes alamıyorum,


Seni çekmeliyim şimdi içime, 

Sana benzemeye çalışanları boşver,

Fırlatıp attım koca bir hayatı,

Yüreğimde bir iç savaş, ben çaresiz,

Bombalar düşüyor sensizligimde,

Her bir an can veriyor umutlarim,

Yalnızlığımın kaleleri paramparça,


Bir cümlenin bitiminde bekliyorum,

Sen gelmezsen olmaz, akmaz şimdi zaman,

Kelimelerim eksik kaldi,

Şiirlerimin hep boynu bükük,

Biliyor musun hep yağmur burası,

Sel akıyor gözlerimden,

Kimsesiz bir kimseyim şimdi,

Bak her şiir ölü doğuyor,

Söylesene ben nasıl tamamlanırım sensiz bir bile etmezken 

0/Post a Comment/Comments