Iç savaş - siir

 


Hava çok soğuk, fırtına, yıldırım, gece,

Gelseydin, başka olurdu yüreğim,

Her yerde çiçekler, kelebekler, renkler,

Şarkın çalardı hep, hep sen çalardı,

Her yer sen kokardı,

Sensiz kurak buralar, hep çöl, hep karanlık,

Bekliyorum efendim, geleceği günü,


Ben yoruldum artık düşmekten, yanılmaktan,

Çiçekleri ek palyaço, zaman kaybetme vakit çok az,

Biliyorum o olmadan çiçekler büyümez, gece hiç bitmez,

Onu sevmedikten sonra anlamı yok yaşamanın,

İçimde ona dair romanlar biriktirdim,

Onu sevdiğimi nasıl söylerim palyaço, gözlerinin rengini bilmiyorum,


Tutun beni ağlayacağım şimdi,

Ağlarsam tüm evleri yıkılır kalbimin,

Donarım bir hüzün vakti, yıkarım duvarları,

Palyaço kapıları aç şimdi, sadece onu al içeriye,

Başka birisini istemiyorum,

Başka birisi hiç olmadı,


Efendim ne yapmam gerek onun için, 

Kaç şiir daha yazmalı, kaç roman biriktirmeli, 

Gitmesin o, giderse deprem olur, yangın çıkar, 

Yanarım ben sensizlikte, 

İçimde bir iç savaş, ordularım darmadağın, 

Seni kaybetmek bitiriyor beni, 

Al şimdi bana dair ne varsa gözlerine kat, 

Gözlerini görmeden bitmesin bu şiir, 

Dinle: Votum, blackened tree

0/Post a Comment/Comments