Gözlerinden şiir akıyor senin - siir


 

Bir yalanın içinde yaşıyoruz,

Baska bir şarkı çalmalı artık, 

Sabah olmalı, renkler geri gelmeli, 

Aynı şarkıyla yapamıyoruz biz, 

Bi ses eksik, bir nefes, 

Sohbahar yağmurları gibi akıp gidiyoruz, 

Ağaçlar yapraklarını değil dallarını kaybediyor, 

Bense bekliyorum asla gelmeyecek yarını, 


Matematiğe inancım kalmadı, 

Hep eksi çıkıyorum terazide, 

Sen daha büyüksün bana dair herşeyden, 

Ben kılıcı olmayan bir savaşçı, 

İçimde bir iç savaş, 

Bir sonbahar yağmuru gibi eksiliyorum, 

Sensiz geçen günleri saymayı bıraktım, 

Zaman çok büyük bir yalancı, 


Mor bir tren bekliyorum, 

Gitmek istiyorum buralardan, bu şehir yetmiyor artık, 

Hiçbir cümle anlatmıyor içimdekileri, 

Palyaçolar bile ağlıyor şimdi, 

Hayat komik olmayan bir şaka, 

Ben kelimeleri olmayan bir şair, 

Sense doğmayan bir güneş, 


Yıkıldığım sokaklardan geçiyor ömrüm, 

Hangi oyun masasında kaybettim umutlarımı bilmiyorum, 

Sensiz geçen günlere inanmıyorum artık, 

Sırtımda hançerler, yüreğimde prangalar, 

Sevmek şimdi çok sahte, 

Ben sadece bekliyorum seni bir şiirde,

Olasılıklardan bahsetmeyin bana, canım yanıyor, 


Yasaklanmış bir kelime şimdi aşk, 

Kural kitaplarından mülteci bir yaşam, 

Geçmişi silip attım ben, yaşanmışlıkların canı cehenneme, 

Hep ters tutuyorum hayat kitabını, 

Senin olmadığın bir hayata düşmanım, 

Gözlerinden şiir akıyor senin, 

Sırılsıklam, bekliyorum, 

Gel şimdi, kelimelerinin tamlayanı ol veya sil şimdi tüm yazdıklarımı, 




0/Post a Comment/Comments