Gözlerindeki Dünyalar - şiir

 


Yağmur yağıyor şimdi,

Kimsesiz bir sokaktayım,

Hava çok soğuk, kalbim buz tuttu,

Onu bekliyorum, seni bekliyorum,

Efendim böyle olmuyor, degişmeliyim ben,

Beklemek ise yaramıyor artık, ben çaresiz,

Ne olurdu sesini duysaydım onun,


Buraları düzeltmek gerek onun için,

Beni yıkıntılar içinde görmesini istemiyorum,

Şuraya bir ev yapalım mavi penceleri olsun, 

Palyaço çiçek ek etrafa,

Ağaç dikelim her köşeye,

O elbette gelecek, bu yüzden güneş açmalı, karanlık gitmeli şimdi,

Bulutları boyamak gerek onun sevdiği renge,

Gözleri çok güzel onun, aşık oluyorum,


Kocaman bir evren yapalım onun için,

Hikayelerin mutlu sonla bittiği,

Her yerde güzel gülümsemesi olsun,

Çok sevmek çok yetersiz, yeni bir sözlük yapalım,

Anlatmalıyız onun bana etkisini, adımının değdiği her yerde açan umudu,

Palyaço onun için bir şehir yap, adı Dünya olsun,

Şarkıları çalsın her yerde,


Efendim bitmeyen cümleler bulmak gerek,

Anlatmalıyız ona, şiirler romanlar yazmalıyız,

Ona yazdığım yazılardan, duvarlar olmalı,

Adıyla başlayıp adıyla biten,

Efendim yerde o var şimdi,

Hayatım o oldu,

Bırakalım şimdi geçmişi, yalnızlığı,

O sadece mutlu olsun, güneş zaten doğar,


İsterse öldürsün beni bir cümlenin bitiminde, bir şiirin sonunda,

İsterse gelsin şimdi yanıma, güneşim olsun,

Güzel bir şarkı aç palyaço,

O gelecek, hissediyorum, 

Gelsin o şimdi, acılarını katsın bana, 

Cennet yaparız şu hayatı, 

Evet efendim, cümlelerden daha fazla sevdim ben, 

Bu yüzden yetmiyor kelimeler, 

Gelsin ve elimi tutsun, yoksa alsın şimdi gözlerimi, onu göremediğim hayatı istemiyorum, 

0/Post a Comment/Comments