Geçmiş ve gelecek - şiir


Kirpiklerimde bir şelale,

Varlığım sel altında,

Zaman hangi yöne gideceğini şaşırdı,

Geçmiş ve gelecek hep şimdi,

Ben hep yalnız, kalbimde prangalar,

Kelimelerden kaçar bir halde,

Şiirini yazıyorum,


Sonucundan korktuğum cümleler var,

Bir kez olsun söyleyemediğim,

Sana 3 kala tüm yollar çıkmaz dolu,

Her kelimenin sonu uçurum,

Ben gözlerinden düşüyorum,

Gecmis, gelecek, şimdi hep yarım,

Yarım yarım, bölünüyorum,


Koca bir şehir kül içinde,

Bir iç savaş var,

Ordular, tanklar, bombalar, kulaklarımda patlamalar,

Tek tek yıkıyorsun tüm duvarları,

Bir gözlerin var, kaybetmemin sebebi,

Bak seni beklediğim her yer yıkıldı,

Bak seni aradığım her cümle alevler içinde,


Gözlerin var gözlerin, evren gibi, yaşam gibi,

Bir kez sevseydin beni, misafir olsaydın şiirime,

Buralar bahar olurdu, hep bahçe, çiçek, 

Kurumuş bir yalnızlığın donma noktasındayım, 

Bir şehir yanıyor içimde, bir iç savaş var, 

Bozuk bir saat gibiyim, akrep ve yelkovan ayrı yerlerde, 

Gecmis, gelecek, şimdi aynı yerde, 

Sensizlikte kulaklarım sağır, 

Yokluğun bir şiir olmuyor sevgili, 

Baksana ne kadar boş şimdi satırlar


0/Post a Comment/Comments