Eylül Mavisi - şiir


Yağmur yağıyor gözlerimden,

Yüreğim sel altında,

Kayıplarımın büyüklüğü gölgemi aştı,

Yapraklar dökülüyor, aylardan Eylül, günlerden mavi,

Havada fırtına, Rüzgar hangi yönden eserse,

Zaman koca bir yalancı,


Söylesene sensiz geçen günlerin hesabını kime sorayım,

Kırılan dalları, ezilen çiçekleri, kaybolan beni,

Bu şehri boşaltın artık, bırakın düşleri,

İç savaş var içimde,

Kanıyorum ben yalanlara,

İyi niyetimi bir çocukta bıraktım,

Sensiz geçen günler hesaba dahil değil,


Karmakarışık bir şarkıyım şimdi,

Fallarimda ayrılık çıkıyor, gözlerin için çeviriyorum kartları,

Hep yalnızlık, hep gece, hep Eylül, hep Mavi,

Kırılan kelimelerden köprüler yapıyorum,

İki kıtasını birleştiriyorum kalbimin,

Savaş var şimdi içimde,

Zaman, ben, hep kaybeden,


Gözlerini anlatmayan şiirler yalan,

Sana dokunmayan cümleler düşman,

Ben sahte oyunların bataklığında,

Nefes almaya muhtaç,

Şiirler biriktiriyorum gelirsin diye, 

Zaman koca bir yalancı, 

Baştan başlamalı saymaya, 

Baştan başlamalı sevmeye, 

Ben nefes almak istiyorum sende 


0/Post a Comment/Comments