Bu bir son- şiir

 


Efendim yağmur yağıyor, hava çok soğuk,

Üşüyorum, üşüyorlar,
Ben hayal kurmayı bıraktım artık,
Beklemek çok saçma, bekleyince gelmiyor o,
Yollar bitti, umutlar tükendi,
Gitme zamanı şimdi,
Bu şiirden gitmeliyiz, ona benzemeyen herkesten gitmeliyiz.

Bu bir veda efendim,
Gözlerini sil palyaço, başka bir şiirde elbet buluruz,
Başka bir şarkıda, başka bir romanda belki,
Gitmeliyiz şimdi biz,
Yaşanmış, yaşanmamış ne varsa atmalıyız artık,
Eskilerden yeni efendim, yakmalıyız bu şehri, yıkmalıyız,
Başka bir aşk yetişmemeli bu topraklarda,
Efendim kırın tüm kelimeleri,
Bambaşka bir şiire gidiyoruz,

En çok da ihtimallerin yokluğu acıtıyor,
Damarlarımda dolaşan bir hançer gibi, biz dayanamıyoruz artık,
Farklı yönlere gidelim şimdi, farklı şarkılarda ağlayalım,
Bu bir veda, her veda yeni bir başlangıç, her başlangıç yeni bir son,
Sonlar önemli değil, ben bir martının peşine takılacağım şimdi,
İhtimallerin yeniden canlanacağı bir yer,
Başka bir şiir, başka bir yalnızlık,
Artık yaşanmıyor efendim, o gelmeyecek,
Başka bir kitap olacağız,

Hiç bir şeyi alma palyaço, yeni yalnızlıklara yelken açıyoruz,
Biliyorum palyaço o yine gelmeyecek ama biz beklemekten bile gidiyoruz şimdi,
Yazılan şiirleri savur rüzgarda, efendim bu kitap bitiyor artık,
Başka şiirlere gidelim biz, boğaz kenarında oturalım, burası kan kokuyor,
Bu bir yenilgi palyaço, bu bir kaybediş, ayağa kalkmak istemiyorum artık,
Gidelim biz, biraz da ötede bekleyelim,
Başka bir yere, başka bir şehre, başka bir başkaya gidelim,
Bu son, bu bir veda,
İzleyicileri selamla palyaço, acılarımız alkış olsun şimdi,
Hadi şiir bitiyor, pılını pırtını bırak,
Günleri de boşver, güneşleri de, gözlerini de, cümleleri de,
Yeniden kaybetmeye gidiyoruz şimdi,
Evet bu bir veda, kan kokuyor şimdi cümleler,
Sil gözyaşlarını palyaço, artık bitti, bu bir son...

0/Post a Comment/Comments