Şarkıdaki kız - şiir

 


Hep yağmur yağıyor şimdi,

Hava çok soğuk, üşüyorum,

Buz tutmuş gibi kalbim,

Sokaklar hep boş,

Şehir kimsesiz,

Aynı ben gibi,

Efendim çıkışı var mı çukurların,


Sanki yer yarıldı, ben içindeyim,

Kimse yok burada, kimse hiç olmadı, kimse gelmedi,

O da gelmedi palyaço,

O gelseydi başka olurdum ben, silerdim koca bir geçmişi,

Geçmişi boş verelim şimdi, gökyüzüne bakalım,

Yıldızlara, bulutlara bakalım, umut elbet bir yerde saklı,


Onu neden bulamıyorum efendim,

Onu göremeyen gözlerim anlamsız, al kurtar beni,

Sadece onu görmek istiyorum, ben sadece onu sevmek istiyorum,

Söyleyemediğim kelimelerden köprüler yapıyorum,

Boğazımda düğümlenmiş cümlelerim var,

Yağmur yağıyor, o gülmüyor,

Onun gülmediği bir hayatı istemiyorum ben,


Efendim ne kadar beklemem gerek,

Kaç gün, kaç yıl, kaç ömür,

Daha kaç kere ölmem gerek benim,

Gözleri efendim, gözleri çok güzel, hep yağmurlu,

Yağmur yağıyor buraya, o ağlıyor,

Ben dayanamıyorum artık, onu üzen hayatı yıkmak istiyorum,

Yeni bir yaşam inşa ederim, yeni bir hayal kurarız beraber,

O gelecek palyaço, o elbet gelecek,

O geldiği zaman değişecek her şey,


Hayır o gelecek palyaço, onun gelmesi gerek,

Yoksa olmaz, beklemek sorun değil,

O gelecek ve güneş doğacak, gece bitecek,

Güneş onun gözlerinde saklı,

Ben güneşi görmek istiyorum,

Cümleler çok anlamsız, söylemem gereken iki kelime, 

Ben söyleyemiyorum, o duymuyor, 

Söyleseydim gelirdi belki, 

Belki gitmezdi, hayaller çok saçma, 

O şimdi gelsin bana, bıraksın geçmişini, 

Veya alsın şimdi canımı, parmak izlerini kazısın şimdi yüreğime. 



2/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
Bazen sevdiğini söylesen de gelmez ki o palyaço, yine de ufak bir umut her zaman olur unufacık olsa da unutmana mâni olsa da bu umut var işte palyaço ve hep olacak. Bazen istemesen de...
Oğuz Marangoz dedi ki…
Palyaçonun en büyük özelliğidir umut etmek ve hep doğru zamanı beklemek. Palyaço unutmaz sevdiğini, hep aklında kalır bu yüzden palyaço beklemeyi hiç bırakmaz. Unutmak mümkün değil aslında hele sevdiğini unutmak, palyaço yapamaz bunu. Geleceği, ona sarılacağı günü bekler.