Onun şiiri - şiir



O şarkı söylüyor, bir yerlerde, biliyorum, Onu duyuyorum, onu hissediyorum, Mesafeler çok saçma efendim, bir hayal uzağımda benim, Fizik kuralları da saçma, yer çekmese, zaman akmasa ne olur, Hayaller ışıktan hızlıdır efendim, Şimdi her yer o oldu, Her şiirimde onun adı yazıyor,


Bak palyaço, yaz bunları hep, gün gelecek hasret kalacağız adının geçtiği cümlelere,
Ben ben olmaktan vazgeçtim, başka olmak, istiyorum,
Başka olursam gelir belki, bir şiirin bitiminde,
Bir cümlenin sonunda güneş doğar,
O gülümser mesela,
Efendim hayaller olmasa ne yaparız biz,
Evet, hayali olmadan yaşayamam,

Onun şarkısını duymak istiyorum, tekrar ve tekrar kaplamasını istiyorum hayatımı,
Tüm sokaklar ona çıksın istiyorum, her kapı, her yol,
Efendim ben kaybettim şimdi yolumu,
Hangi sokak ona çıkıyor bilmiyorum,
Fallara soruyorum yönleri, hepsi yalancı onların efendim,
Yırtıp atıyorum kartları, umut bulmak neden bu kadar zor,
Efendim neden hiçbir yol ona çıkmıyor, tüm yollar neden hep duvar,

Evet efendim, savaşmak gerek,
Engelleri aşmak gerek,
Yeni yollar yapmak lazım, yeni bir ben olmalıyım,
Palyaço hazırlan beklemek istemiyorum, onu bulmam lazım,
Önce ona benzemeye çalışan herkesi,
Kör bir ip, bir tutam siyanür, bir yangın,
Onsuz bir hayat yanmalı şimdi,
Efendim onsuz bir şiir daha bitiyor ve o olmadan cümlelere dayanamıyorum,

0/Post a Comment/Comments