Onun baharı - şiir

 


Yağmur yağıyor buraya, mevsimlerden gece,

Geçen zamanın bir önemi yok,

Efendim karar verdim,

Yüreğimi güzelleştirmeliyim,

O gelirse böyle görmemeli beni,

Çiçekler ekmeliyim her yere,

Kendimden başlamalıyım yeniliğe,

Her kelimemde gök kuşağı olmali,


Buralar senin demeliyim sonra,

Şiirlerim yalnızlığı değil sevgimi anlatmalı,

Artmalıyım ben, onun için,

Gözlerine benzemez belki satırlar,

Eksilmek saçma efendim, atmalıyız biz, çok olmalıyız,

Deniz kenarında elini tutmalıyım onun,

Gözlerine baktığımda bir daha sevmeliyim,


Hayır palyaço yüreğimi temizlemem lazım,

Beni böyle görmesini istemiyorum,

Kalbimin her yerine adını kazımalıyım,

Burası senin evin, her şeyim senin,

Tüm şiirlerim onun,

Bu senin dünyan, bu senin gökyüzün,

Martılar onun için uçmalı,

Efendim onu sevdiğimi cümleler boyunca haykırmalı şimdi,


Biz olmalıyız şimdi,

Eksiklik falan saçma şimdi,

O gelmeli, ben kapalı olursam gelemez o,

Yolları çiçeklerden olmalı,

Sadece o gelmeli şimdi,

Sadece o olmalı yüreğimde,

Efendim bunları atalım ötekileri de,

Açalım şimdi tüm camları,

Baharı getirecek o 

0/Post a Comment/Comments