Gözlerinde Dünyalar _ şiir

 


Gece yine, yalnızlık yağıyor, ben sırılsıklam,

Ben çaresiz, ben derbeder,

Ben ne olduğumu bilmiyorum,

Adım neydi benim,

Yalnızlık adımın tamlayanı olmasın, istemiyorum,

Ben, ben olmak istemiyorum artık,

Ben olunca bulamıyorum,


Bulmak çok saçma efendim,

Aramak ondan beter, bir çınarın altında saklanıyorum, 

Papatyalar çırılçıplak, ben katil, 

Cümlelerimin boynu bükük, 

Söylesenize efendim, neden her gün gece şimdi, 

Neden hep yağmur yağıyor yüreğime, 

Cevapsız sorular hayatım oldu, 

Hangi yolu seçsem hep çıkmaz, 


Biliyor musunuz efendim her yol çıkmaz şimdi, 

O gelmediği sürece tüm güller kurumaya mahkum, 

Tüm Martılar yalnız, 

Evet, palyaço bu satırları okuyorsa, 

Gelmiyorsa, ölen her umuttan o sorumlu, 

Bana soru sorma palyaço, sorular can yakıyor, 

Kelimelerden kaçıyorum, 

Ben şiir olmak isterken, bir cümle bile olamıyorum, 


Sonun başlangıç olmadığı bir zaman şimdi, 

Dün, geçmiş, gelecek, yarın, hepsi aynı an, 

Hepsi aynı sensiz, 

Efendim onsuz geçen, geçecek olan zamanları hesabı,  

Gözleri çok güzel gülüyor efendim, 

Kelimelere yeni anlamlar bulmalı, yoksa anlatılmıyor, 

Kelimeler yetmezken nasıl anlatırım sevgimi, 

Anlatmazsam gelmez o biliyorum, 

Gözlerini görmeden anlatamam ben, 

Tüm kelimeler onun gözlerinde, o ağlasa şiir olur burada, 

O gülse dünya olur, yaşam olur 


0/Post a Comment/Comments