Bir şarkı çalıyor - şiir




Bir şarkı çalıyor - şiir


Bir şarkı çalıyor, dışarıda kar,
Dokunduğum her yer donuyor,
Buzullarla kaplı yüreğim,
Hep gece,
Hava durumu yağışlı,
Sen gelmiyorsun,
Burada her gün gece,

Bir şarkı çalıyor, gözlerinden bahseden,
Zaman dursun istiyorum,
Her isteğim gibi o da gerçek olmuyor,
Ne olurdu senin şarkında tek bir nota olsam,
Efendim onu getirmeyen şarkılara düşmanım,
Hayatla meydan muharebesi var şimdi,
Kayıplarım beni hiçe yaklaştırıyor,

Bir şarkı çalıyor ve ben başka bir ses duymak istemiyorum,
Bırakıp gitmek istiyorum her şeyi,
Hayır palyaço onsuz yaşayamam ben,
Bir şiirin içinden çıkmasını bekliyorum,
O bunları bilmiyor olabilir,
Renklerden daha fazla sevdiğimi,
Palyaço kadehimi doldur,
Evet daha fazla acı istiyorum,

Efendim o nasıl geri gelebilir,
Bir şiire gözlerini kazısam,
Şiirlerden koca bir dünya yazsam,
Çiçekler eksem her köşe başına,
Yıldızlar yerleştirsem baktığı her yere,
Geri gelir mi efendim,
Sus palyaço, canımı sıkıyorsun,

Yüreğimde iç savaş,
Sensizlikle meydan muharebesi,
Ben hep kaybediyorum,
Söylemediğin her kelime delip geçiyor,
Yazdığım her kelime seni çağırıyor,
Bir şiirde gel, boş ver her şeyi,
Sen gelmezsen bahar gelmez,
Sen gülmezsen güneş doğmaz,

Bir şarkı çalıyor,
Sen gelmiyorsun,
Bir şiir daha bitiyor,
Deprem, fırtına, sensizlik, yüreğimde bir savaş,
Ben hep kaybederim de onu kaybetmek çok can yakıyor.


0/Post a Comment/Comments