Gece - şiir


Bazen düşünüyorum ben, çokça yanılıyorum,

Düşüyorum mesela ben, çokça yanıyor canım,

Efendim şiir yazmak istiyorum ben, ona yazmak istiyorum şiiri,

Onu yazmak istiyorum, ne kadar beklediğimi anlatmak istiyorum,

Sonsuzun bile sonu var,

Kelimeler yetmiyor anlatmaya,


Gözleri efendim gözleri, 

Gözleri yaşlarla doluyor,

Ben bu hayatı yakmak istiyorum,

Hayır palyaço sen anlamazsın, 

Bilmezsin yüreğimin yangınlarını, 

Kelimeler anlatmıyor, hepsi çaresiz, 

Şiirler boş, 

Ben gibi aynı, o gibi, 


Efendim onunla bir cümle olabilir miyiz biz? 

Silsem mesela tüm acıları, 

Gözleri efendim gözleri, dolu dolu oluyor, 

Hançer gibi, parçalar gibi, 

Efendim ben dayanamıyorum, 

O acı çekiyor, ben çaresiz, 

Elinden tutsam mesela onu, 

Kurtarsam, mutlu olsa o, 

Ağaçlar zaten yeşerir, 

Bahar gelir efendim, 


O gelecek palyaço, bende bekleyeceğim, 

Bari sen yapma böyle, 

Efendim kaç cümle kurmam gerek onun için, 

Kaç şiir dindirir acılarını, 

Ne yapmam gerek benim, 

Şiir bitmesin efendim, o gitmesin, 

Ben yapamam, donarım, 

Hava soğuk, o ağlıyor, burada yağmur, 

Efendim kırmak lazım tüm cümleleri, 


Sen hiç gelmeyecek birini bekledin mi palyaço, 

Burası çok yüksek, yüreğim hep kaya, 

Güneş gitmiş çoktan, gece hep, hep karanlık, 

Yıldızlar onunla birlikte, ağlıyor, 

Onun gülmesi gerek, beni boş ver, o gülmeli, beni boş ver, 

Efendim ben şiir yazmak istiyorum, gözleriyle başlayan, 

Efendim ne olur şiir bitmesin, 

Kelimeler yetmiyor bazen anlatmaya, 

Güneş onun gülüşünde saklı, yoksa hep gece şimdi buralar,


Not: anlatmak yetmiyor bazen, cümlelerin hep boynu bükük. Sen sadece gülümse boş ver acıları, yaşadıklarını bak sen gülümsedikçe güneş hep doğacak.


0/Post a Comment/Comments