Hayal Hırsızı - siir

Sonranın ve şimdinin önemi kalmadı, 

Denizi olmayan bir yerde gemi bekliyorum, 

İşsiz bir tren istasyonuyum şimdi, 

Gelen giden kimse yok, 

Hayatımdan çıkardıklarım, gidenler, kalmayanlar, 

Sanki soru işaretlerinden ibaret hayat, 

Cevapsız sorular var, 


Gözleri efendim gözleri,

Hala güzel midir acaba,

Umuda ihtiyacım var benim,

Gözleri olsa yeter, 

Evet gözlerinin baktığı yerler canını yakıyor, 

O baksın yeter, bir yerlerde bir zamanlarda, 

"Yalan söylüyorsun"

Bir sus palyaço, sende yakma canımı, 

Dramatik bir şiir olmak amacım, 


Başka cümleler kurmalıyız şimdi, 

Değil mi efendim? 

Başka şarkılar bulmalıyız, 

Yoksa, 

Yoksa yok, yoksa olursa dayanamayız, 

Sen, ben, palyaço, gideriz sonra, 

Gitmek bile utanır kendinden, 

Sus artık palyaço olasılıktan bahsetme, 

Kendime demirli olduğumu söyleme, 


Başka cümleler kurmalı şimdi, 

Başka satırlarda ağlamalıyız, 

İnan başka cümlenin olmaması umurumda değil, 

Hikayeler efendim, hepsi yalnızlıkla bitiyor, 

Tüm umutlar hep bir cümle boyu ve her cümle bitmeye mahkum, 

Bitmeyen cümleler bulmalı şimdi, 

Başlamayan cümle bitmez doğru, 

Ama biz hayal bile kurmayalım o zaman, 


Efendim hayallerim bile çalındı, 

Hayal hırsızlığı suç değil mi? 

Cezası yok mu yıkılan umutların, 

Ben hedef tahtası evet, 

Sen sus palyaço, bak şiir bitiyor, sen sadece gülümse, 

Öyle gül ki okuyan mutlu olduğumuzu sansın, 

Amirim biz nerede hata yaptık? 

Hayal kurmak hataydı haklısınız, 

Sevmek hata olmaz ki efendim, 

Haklısınız sevdiğini sanmak hatadır, 

Ama amirim onsuz da yaşanmıyor, 

Herkes gidiyor evet, 

Kalanlarla da yaşanmıyor, 

Sen sus palyaço, 

Evet kimse kalmadı bizde

Bana şarkılardan bahsetme hepsi yalan onların, 

Sen sus şimdi, sözler hep can yakıyor


0/Post a Comment/Comments