Hüzün yağmuru - şiir

Efendim hüzün yağıyor yine,

Martılar sessiz biraz, sokaklar boş,
Hayaller paramparça,
Yıkılan şiirler var efendim,
Her kelime her zaman soylenmiyormuş,
Sözlükler yetmiyor anlatmaya şimdi,
Ve ben susuyorum,

Islanmaktan başka çare yok,
Kaçmak anlamsız simdi,
Tüm yalanlar eriyor,
Tanıdığım herkesi yabancı,
Kendimi unutmak istiyorum ben,
Silik bir siyahın gizli bir notası olsaydım ,
Yalnızlığa duvar olmak niye?
Efendim neden her sokak çıkmaz dolu,

Aradıklarım artık yok, bitti, gitti,
Efendim aramak çok saçma, bulamıyorsun
Onu nasıl bulabilirim ben, hangi sehirde, hangi sokaktadır şimdi,
Benden kaç cümle uzakta onu bile bilmiyorum,
Efendim kitaplar mi farklı,
Onun romanı var benim ise tek bir cümlem,
O kadar yalnızın arasında nasıl bulurum,
Saçma bir şey aramak, bulamamak,
Aradığı kadar bulamıyormuş ya insan,
Şimdi o hangi şiirde acaba?

Giderken koca bir şehri yıktı,
Kadehler boş kalmasın, dayanamıyorum,
Aklıma hikayeler geliyor sonra,
Satır satır eksiliyorum ben,
Efendim geriye bir ben kalacak mıyım,
Sonra o gidiyor, yollar hep yangın yeri,
Palyaçolar bile ağlıyor,
Yollar falan hep yalan, hep çıkmaz,
Aramaktan yoruldum ben, yanılmaktan yoruldum,

Pusulalar hep yanlış efendim,
Nereye gitsem hep yalnızlık,
Hangi kartı seçsem hep aynı,
Olasılık yalan efendim, inanmayın,
Bulunmayan birisi nasıl bulabilir,
Sahi efendim yolun sonunda ne var,
Kadehler boş kalmasın,
Boş kalırsa yapamam ben,
Giderim sonra,
Ben bulunmak istiyorum efendim,
Ben bulmak istiyorum,
Şemsiyenizi alın efendim hüzün yağıyor, ıslanırsanız ağlarsınız



0/Post a Comment/Comments