Çıkmaz sokak - şiir

Çıkmaz bir sokaktayım,

Her yanım kara duvarlarla çevrili,
Çıkışı yok hayatın, duvar üstüne duvar örüyorum,
Kendimi bulamıyorum şimdi sokakta, evet sokak çıkmaz,
Sakağıma doğru gelen bir kurşunla bakışıyorum,

4 yanım yalnızlık şimdi, 4 yanım çıkmaz,
Çıkmaz palyaço kalbine saplanan hancerler çıkmaz,
Çıkarsa ölürsün, sen de silinip gidersin hayattan,
Beni bosver sen, ne ilk ne de son ölümüm benim,
Ben en çok calisan ne zaman öldüm biliyor musun,
Bende bilmiyorum bosver,
Artık kalbimin muhasebesini tutmuyorum,

Muhasebe saçma bir şey palyaço,
Hep eksik gösteriyor beni,
Evet, eksiliyoruz biz,
Sıfırın birden büyük olduğu bir yer burası,
Bizim derdimize çare yok biliyorsun,
Onlar da çare değil, ötekiler de,
Ah o martının kanadına binseydik keşke,
Buralardan giderdik be,
Biraz da ötede eksilirdik,

Belki de tünel kazmak gerek kaçmak için,
Filmlerdeki gibi bir tünel kazıp diğer tarafına geçmeliyiz yalnızlığın,
Neden hep yalnız ki palyaçolar,
Neden hep yalnızız biz,
Hayatimda başka yer kalmadığını yazmak istiyorum ben,
Daha fazla yalnız olmak istemiyorum palyaço,
Bana yalan söyle biraz, o seni bulacak falan de,
Sana inanmak istiyorum,

Gece oldu palyaço,
Yine senden başka kimse yok yanımda,
Yoksa ben lanetlendim mi koca burunlu cadı tarafından,
Ya sen palyaço, sen ne yaptın hayata,
Kabul ben bozuk oyunların oyuncusuyum,
Kabul ben aptalların kuklasiyim,
Sen ne yaptın peki,
İyi olmaya mı çalıştın salak gibi,
Iyi olmak en büyük yasak şimdi,

Bosver bunları palyaço kurşun zaten geliyor,
Zaman da kalmadı,
En fazla ölürüm bir kere daha, iyi olmam belki daha fazla cezalandırılmam,
Sende herkes gibi ol palyaço,
Yoksa benim gibi öldürürler seni de,
Gel martının kanadına binip gidelim,
Gittiğimiz yerde yalan söyleme ama,
Herkes yalan söylüyor zaten,
Bak palyaço kurşun geliyor şakağıma,
Hoşçakal, ben gidiyorum,
Evet, veda etmek salakların işi, vedasiz gitmek de korkakların,
Tüm yalancıların akıllı olduğu yerde salak olurum ben,
Zaten bu yüzden yaşamadım mı tüm ölümleri,
Bak palyaço kurşun geliyor
Ve ben en çok kendime kızıyorum..

0/Post a Comment/Comments