İki ayrı kelime - şiir

Yıkılmış hayallerimin arasından geçiyorum,
Kurşun sesleri yankılanıyor,
Çığlıklar duyuyorum,
Hayallerim diyorum hayallerim ölüyor,
Parçalaniyorum geceler boyunca,
Toplasan bir etmiyor,

Bolundugum sokaklar var benim,
Hayallerimi çalan hırsızlar,
Cesedimde hak sahibi olanlar var,
Yalanları ilmek ilmek işlediler,
Hepsini toplasan, bölsen, bireyler yapsan işte,
Bak koca bir şehri yıktım ben,
İçinde seni barındırmayan bir hayatı yaktim,
Bak alev alev şimdi yalnızlığım,

Başkalarını bosver şimdi,
Yaptıklarını, yapacaklarını, yapmayacaklarını bosver,
Geceleri de gündüzleri de at bir kenera,
İçinde senin olmadığın her cümleyi kırdım ben orta yerinden,
Yolum hep şiirden geçti, eksiktim
Bak yaktım ben bu hayatı,
Sana benzemeye çalışan herkesi öldürdüm ucu küflü bir bıçakla,

Kuramadığım bir cümleydin sen,
Oysa şiirin sen,
Bense yarım yamalak birkaç kelime,
Toplamım bir etmiyor,
İhtimaller çok saçma şimdi,
Karanlık bir yalnızlıkta alevlerin içinde bekliyorum,
İnandıklarım kadar parça bu şehir,
İki kelimesi bir araya gelmeyen ben,
Toplasan bir etmiyor,

Şiirden geçiyor şimdi yolum,
En güzel kelimelerle süslüyorum her bir satırını,
Beni boşver şimdi, cümleler diyordum cümleler,
Sen şiirsin ve ben konuşmayı bilmem,
Gözlerin Evrenin merkezi,
Benim iki kelimem bir araya gelmiyor,
Sana şiir yazmaya çalışan ben ne kadar da uzakta kaldım,

Gözlerim diyorum gözlerin, onların içinde evrenler var,
Bir tek kelime olmak istiyorum şiirinde,
Fazlasında gözüm yok,
Cümle kurmak falan ne kadar anlamsız,
İki kelimem kaçıyor birbirinden,
Birini tutsam diğeri,
Gidiyor şimdi benden,
Bak hep yangın şimdi yüreğim,
Bak koca bir şehir yıkılmış,
Kurşunlar geçiyor Hayallerimden,
Şiirin var senin ve benim iki kelimem kaçıyor birbirinden,
Gözlerin evet gözlerin, sensiz bir bile etmiyorum




0/Post a Comment/Comments