Sevdiğim yerde öldüm - şiir

Bu yazıyı okumamalisin
Bu sayfayı hiçbir zaman gormemelisin
Bu kelimelerle asla karsilasmamalisin
Ben oldum bunu asla bilmemelisin

Ben seni ilk gördüğüm an öldüm
Gözlerini ilk gördüğümde bitti her şey
Hava karardı,
yağmur durdu
Ve ben öldüm

Son cümlelerim bunlar
Son sözlerim
Bir romanın son satirlari
Bir şarkının son mısraları

Seni gordugumdd
Çiçekler açtı yuregimde
Nefes alamadım
Konuşamadım
Seni ilk gördüğüm de öldüm ben

Söylemediklerim bogazimda düğümlendi
Kelimelerden nefes alamadım
Başka bir dünya gördüm
Ama gidemedim
Seni ilk gördüğüm yerde öldüm ben

Ölmek garip sevgili
Seni görüp de ölmek
Gözlerini görüp de ölmek
Sesini duyup da ölmek
Ben seni ilk sevdiğim yerde öldüm

Eski defterleri kapattım
Eski şarkıları sildim
Eski fotoğrafları attım
Geçmişe dair ne varsa yaktim
Ateşlerde geçtim ben
Buzullarda döndüm
Ve ben aşkı öğrendiğim yerde öldüm

Acı diyorlar bana
Nedir ki aci
Canın yanar diyorlar
Nedir ki can
Aşk uğruna atmayacaksa
Sussun bu kalp
Açmasın çiçekler

Ben seni ilk gördüğüm yerde öldüm sevgili
İlk sevdiğim yerde öldüm

0/Post a Comment/Comments