Şarkı - şiir

Seni soluyorum bu gün,
Sensizlikte yaşıyorum,
Dokunduğun her yer kanıyor şimdi,
Senli kelimeler geçiyor aklımdan,
Tamamlayan cümleler biriktiriyorum,

Yalnızlığımın cepleri yaşlarımla dolu,
Görürsen üzülürsün diyorum kendime,
Ağlamıyorum,
Ağlamak ne kadar saçma bir eylem şimdi,
Sadece korkaklar ağlar değil mi?

Oysa korkuyorum ben de,
Korkmak en güzel eylem şimdi,
Korkuların bitmesine bir adım var,
Ve ben yürümek istemiyorum,

Korkuları biterse ölürmüş insan,
Her şeyini kaybetmiş bir şekilde savrulurmuș gece ile gündüz arasında,
Dokunduğun her yer açıyor şimdi,
İçinde gezindigin tüm damarlarım parçalanıyor,
Nasıl bir uyusturucusun ki etkini gittiğinde gösteriyorsun?

Ben tamamlanmamış cümlelerden roman yazmaya çalışıyorum sen giderken,
Kırık bir kemanla bir ayrılık şarkı çalıyor,
Yildizlara soruyorum falları,
Çaresizlik boynuma asılıyor,
Sonra şarkı bitiyor ve bir daha başlamıyor

0/Post a Comment/Comments