Nasıl olduğumu sorma bana - şiir

Bu gün nasılsın diye sorma bana
Nasıl olduğumun bir önemi yok bugün
Yağmurlu gibiyim ama kar yağıyor
Oysa Temmuz ayındayız

Bu gün nasılsın diye sorma bana
Ne hissettiğimi bir önemi yok
Yemyeşil bir orman gibiyim ama tüm ağaçlar kurumuş
Oysa eskiden çiçekler vardı

Nasılsın diye sorma bana
Gözlerimden akmayan yaşların önemi yok
Kurumuş bir dere gibiyim şimdi
Akmak için fırtınaları bekliyorum
Oysa Ağustos ayındayız

Bana nasılsın diye sorma bugun
Kalbimdeki kırıkları bilme
Yüreğimdeki yanginlardan haberdar olma
Bir esinti ile geçer de 5
Bu gün yaşamadığımı bilme

Nasılsın diye sorma
Sorarsan iyi değilim diyemem ben
İyi taklidi yapmak istemiyorum
Yoruldum yalanlardan
Bilme neler hissettimi
Sensiz yasayamadigimi bilme
Bir esinti de
Gelip geçer de
Pencereme konan bir kelebek gibi de
Ama bana nasıl olduğumu sorma bugün

0/Post a Comment/Comments