Beklemek - şiir

Sabah kalkıyorum
Gece de uyumamışım
Etrafa bakmıyorum bile
Bakmanın anlamı yok
Sen yoksun yanımda
İnanmak istemiyorum
Gözlerimi açmıyorum bu yüzden

Nefes almazdım mesela
Sensizlik garip
Eski bir sarkida
Yeni hiç bir şey olmaması gibi
Eski bir resme bakıp
Yeni hiçbir şey görememek gibi sensizlik

Boğaza bakıyorum
Martılar bile yok
Güneş doğmadı bu sabah
Çok yağmur yağdı
Ağlamadım ama

Tadı olmayan kahve gibiyim
Dumanı olmayan sigara gibi belki
Müziği olmayan şarkı gibi
Yıldızların olmadığı gökyüzü gibiyim
Sen yoksun
Ve ben eksiğim bugün

Seni beklemekle geçiyor omrum
Beklemek hiç bitmez
Demişti birisi bana
Ve ben beklemeye yeni başladığımı anlıyorum

Seni beklemekle mi geçecek ömrüm
Yoksa bu gün son mu bulacak beklenti
Bir gün daha görecek miyim seni
Bir ömür daha bekleyecek miyim seni

0/Post a Comment/Comments