Zar adam - şiir



Bir oyunsa hayat,
Kaç atarsa kazanır insan?
Kaç kere 6 gelmesi gerekir?
1 atarsa ne olur mesela?
Ben hep 1 attım,
1 bolunmezdi,
En temeldi 1,
Peki sana ulaşmak için kaç kere altı atmalıyım,
Kaç 1 daha sürecek bu yalnızlık?

2 atsam mesale birleşir miydi yalnızlıklar?
Kazanmak için kaç atmak gerekir?
Niye kapılar aldık ki?
Neden duvarlar ördük hayatımıza?
Ben hep 1 attım,
Hep yalnızlık çıktı falımda.
Avuç iclerime kazıdım yalnızlığı,
Kahve içmedim mesela,
Tüm kartları yırttım attım,
Peki sana ulaşmak için kaç çöl gecmeliyim?
Kaç ömür sürecek bu yalnızlık?

3 atsam mesela elini tutabilir miyim?
Kaybetmek için kaç atmak gerekir?
Neden kazanmak istedik ki her seferinde kaybettikçe?
Kayıpları birleştirince neden kazanan olamıyoruz?
Kim tutuyor kalbimizin muhasebesini?
Ben hep 1 attım,
Hep kaybettim,
Oyunlardan sınır dışı edildim,
Bir 1 bile olamadım ama,
Hep yarım kaldım,
1 olsam gelir miydin?
Tamamlanır mıydım bir gece vakti?

Kaç atmam gerek seni bulmak için?
Kaç kere daha yenilmeliyim?
Ne kadar daha gomulmeliyim gözlerine?
Kaç kere daha sevmeliyim seni?
Kaç 6 lazım,
Kaç 2 de birleşip,
Kaç 3 te elini tutmaliyim,
Söyle lütfen, gidip yeni bir zar almaliyim

0/Post a Comment/Comments