Hoşgeldin 2014

Yine başka bir yeni yıl yazısı ile baş başayız. Daha önce de yazdığım gibi ben yeni yıla sevinenlerden değil geçtiğimiz yıla üzünenlerdenim. Geçtiğimiz yıllardaki kayıplarımız benim için daha önceliklidir çünkü bilirim yeni yılda hiçbir şeyin değişmeyeceğini. Zaten 2014 yılında çok bir değişiklik olmaz. Sadece bir rakam değişiyor. 2000 yılına girmek daha büyüktü mesela. Birçok bilgisayarlar eski ana kartlar yüzünden çalışmamıştı ama bu yıl ne değişecek derseniz pek bir şey değişmeyecek.

Yeni bir yıldan beklentim yok benim ama yeni bir günden her zaman beklentilerim olur. Yoksa yeni yıla girmenin pek bir anlamı yoktur ama bu gece birçok insan yeni gelen yılı kutlayacak. Sabahlara kadar eğlenecekler, içecekler, çam ağaçları süsleyip hindi kesecekler. Bu tarz bir kutlamayı reddediyorum ben. Bunun yerine evimde ailemle birlikte oturup geçmişi düşüneceğim. Yaptığım hataları ve doğruları gözden geçireceğim. Kayıplarıma üzüleceğim. Hatta saat 00.00 ı gösterdiği zaman ben düşüneceğim geçmişimi. Yeni yıla düşünerek girmek istiyorum.

Hindi keserek girilen bir yeni yılı reddediyorum ben. Hatta mümkünse o yıla ben girmeyeyim. Başkaları istediğini yapabilirler ama ben bu yıldaki kayıplarıma üzüleceğim ve 2014 yılı olduğu zaman daha güçlü olmaya çabalayacağım.

Beni karamsar olmakla suçlayabilirsiniz ki bunda da haklı olabilirsiniz ama ben karamsar değil gerçekçiyim. Kendimizi kandırmanın lüzumu yok. Eğer birisine piyango çıkmazsa onun hayatı aynı kalacaktır. Bu sebeple ben evimde oturup dua etmeyi yeğliyorum. Kayıplarım için, babanem için, dedem için ve tüm İslam alemi için dua edeceğim bu gece. Yoksa yeni yıl falan çok anlamsız geliyor bana.

Yine de bu yeni yılın vatanıma ve milletime hayırlar getirmesini dilerim. Tüm tanıdığım, sevdiğim insanlar bu yeni yılda mutluluklara kavuşurlar umarım. Tanımadığım insanlar ise aynı şekilde umarım ömürlerinin en güzel günlerini yaşarlar. Rabbimden dostlarınızım yanınızda olduğu bir yıl geçirmenizi dilerim. Sevdiklerinizden asla kopmadığınız ve o güzel yüzünüzün asla asılmadığı bir yıl geçirmeniz tek temennim.

Sevdiğim tüm dostlarımın, canım arkadaşlarımın, ailemin yeni yılını kutlarım. Dilerim her şey gönlünüzce olur.

Sevgilerle

Not: bu yazımda yer almak isteyen prenses en çok da sen mutlu ol. Sen gülümsediğin sürece bu dünya elbette daha güzel olacaktır.

0/Post a Comment/Comments