Bir garip yazı

 


Geçmiş şimdi asla ulaşamayacağım bir yerde,

Ben bile kendimi tanıyamıyorum,

Zaman farklı yönlere sürüklüyor bizleri,

Ben aynı insan değilim artık, keşke sen aynısı gibi kalsaydın,

Keşkeler anlamsız bilirim, hayat öyküleri mutsuz sonlarla buluşturur,

Varsın yarım kalsın bizim hikayemiz, 

Eksilelim her bir gün, numara yapalım, 

Yalan söyleyelim en çok da kendimize, 

Korkalım mesela hep yaptığın gibi heo yaptığımız gibi, 

Korkalım biz mutluluktan, yalan diyelim her şeye, 

Yarım kalmayı tamamlanmak sayalım yine, aynılığın içinde kaybolalım yine, 

Gelecek hiçbir zaman gerçek olmayacak, 

Rüyalara da yalan diyelim biz, yalanlara sarılalım gerçek niyetine, 

Unutalım kelimeleri, şiirleri, romanları falan yakalım hep, 

Yakalım ne varsa, yıkalım, kıralım, parçalayalım, 

Sen mutlu olduğunu san, yalanlar söyle kendine, 

Eksikliklerimize rağmen tamamlandığımızı zannedelim, 

Geçmiş şimdi asla ulaşamayacağım bir yerde, 

Ben bile kendimi tanıyamıyorum, hayallerimin yuzunr bakamaz halde, 

Boşver bunları biraz yalan enjekte edilsin damarlarımıza, 

Gerçek diyelim yalanlara, 

Beni boşver sen, bu sahte dünyanın en büyük yalancısı olurum ben, 

Gerçekleri haykırırım dinleyenim olmasada, 

En iyisi biz boşverelim bunları sen yalanlara sarılmaya devam et, bense buzullara

3/Post a Comment/Comments

Ebry dedi ki…
Çok güzel olmuş abi emeğine kalemine sağlık 👏👏👏😊
Ebru dedi ki…
Çok güzel bir yazı olmuş ellerine emeğine sağlık abi 👏👏👏
Oğuz Marangoz dedi ki…
Çok teşekkür ederim 👏 👏 👏