Yalandan Siyaset



Yeni bir blogun ilk yazısını yazmak zordur biraz. Anlatacak çok fazla konu vardır ama birisini seçmek zorunda kalmışsındır. Her konu yavru kedi edasıyla gözlerini açıp sana bakmaktadır bu zamanda. İnanılmaz bir karmaşa vardır anlayacağınız. Hangi konuyu nasıl anlatsam dan tutun hangi uslübü kullasama kadar tonla soruyu da unutmamak gerekir. Aslında bu yazıyı blogda ne anlatacağıma ayırıp bir sonraki yazıya o zor kararı bırakabilirim. Bu sayede hem biraz zaman kazanmış olurum hem de düşünmek için biraz daha fırsatım olmuş olur. Sanırım ben bu opsiyonu kullanmak taraftarıyım.

O vakit gelin size yeni blogumdan bahsedeyim biraz. Adından anlaşılacağı üzere bu blogda siyaset anlatacağım. Gündem anlatacağım ve sosyoloji anlatacağım. Ayrıca bolca post-modernizmden bahsederken psikoloji ile de oldukça içli dışlı olacağım. Temelde bu blog bu bahsettiğim konular üzerine giden, elinden geldiği kadar objektif olmaya çalışan bir yer olacaktır. Siyaset yazıları asla kimseyi küçümsemeyen, kırmayan ve aşağılamayan bir tonda yazılacaktır. Söylediğim gibi siyaset ve gündem bölümlerinde amacım olabildiğince objektif olmak ve geniş bir çerçeveden bakabilmektir. Diğer konularda ise düş mezarlığımdan bir parça bu konuları çıkarıp onları kendilerine ait bir yere almak istiyorum. Buradaki amacım ise yazılarımı biraz daha akademik bir zemine taşıyabilmek. Elbette bu akademiklik kendi sınırlarım çerçevesinde ve belki birileri tarafından bir kaynak olarak kullanılması için yazılacaktır. Elbette bu dönemde okuduğum araştırma kitaplarının incelemelerine de yer vermeyi planlıyorum. Bu şekilde karma bir blog kurguladım. Umarım istediğim gibi olabilir. Bir de aralara köşe yazıları yazmak istiyorum fırsat buldukça. Köşe yazılarım da daha genel olmakla birlikte biraz daha serbest köşe edasıyla ilerleyecektir.

Yeni blogum bu kapsamda faaliyet gösterecek olup vatana millete hayırlı olmasını dilerim. Umarım keyif alırsınız.

Yeni blogum Yalandan Siyaset

0/Post a Comment/Comments