Mutlu yıllar

2011'e elveda ederken.. Bu cümleyi hiç anlamadım. Yılları parçalara bölmeyi hiç anlamadım. Herkesin bir ömrü var ve parçalardan oluşmuyor. Dünyanın da bir ömrü var aynı evren gibi. Diyelim evrenin ömrü 5 trilyar yıl veya 500 trilyar yıl. Sonra her sene elveda dediğim yıllar bitecek. Aslında yıl falan yok. Zaman var o da bir tane. Elveda denilebilecek bir şey yok ortada. Hani demeye çalıştığım 2012'nin 2011'den hiçbir farkının olmayacağı. Sadece arada iyi günlük bir tatil oluyor ce ondan sonra hayat kaldığı yerden devam ediyor. Daha iyi olabilir belki belki genellikle olduğu gibi daha da kötüleşir bilemiyorum. Ancak önemli olan sanki yeni bir şeymiş gibi 2012 yeni bir umutla başlamaktır. Ben hiçbir zaman o umuda sahip olamadım. İki günde yenileyemedim kendimi. Giden yıla hoşça kal diyip yaşananları unutamadım. Unutmayı istemedim de. Benim için iki yıl arasında hiçbir fark yok sonuçta. Bir zaman ve benim bir ömrüm var. Bittiğinde geri dönüşün olmadığı. Bunu parçalara bölüp hoşça kal demek çok garip geliyor bana. Hoşça kal 2011! neden hoşça kal. Ben 2011'i sevmiştim. Zorluklarla dolu olmasına, acılar çekmeme, hayal kırıklarına uğramama rağmen sevmiştim hemde. Bir çok yeni şey öğrendiğim, yeni insanlarla tanıştığım, yeni hikayeler yazdığım, yeni mutluluklarımın olduğu güzel bir yıldı neden ona elveda diyeyim ki. Ben ayrılmak istemiyorum ondan. Doğduğumda yıllar 1984'ü gösteriyordu ve bana sorarsanız hala 84'ün devamındayız. Benim zamanım orada başladı sonuçta ve bu yüzden geçen yıllara elveda demem ben. Geçen her yılı severim ben çünkü. Bu sende de bu sebeplerle güle güle 2011 demiyorum. O hala devam ederken nasıl söylerim bunu.

Yine fazla uzattım lafı. Oysa tek amacım hepinize iyi yıllar dilemekti. Herkesin mutlu olduğu, güzel bir yıl olur umarım. Kendimle çeliştiğimin farkındayım bu cümlelerle ama olsun. Hepinizin iyi olmasını istiyorum. Mutlu yıllar hepinize...

0/Post a Comment/Comments