Mutlu yıllar..

Efendim bu yeni yıl yazıları zaman geçtikçe sayıları artmaya başladı ve yaşlandığımı hissediyorum garip bir şekilde. Diyebilirsiniz "Oğuz sen başka zaman hissetmez misin yaşlandığını?" çok da kafama takmam diyelim. Şöyle düşünün ki bu üçüncü mutlu yıllar yazım olacak. 2010 benim için oldukça farklı bir yıldı. Güzeldi demek istiyorum ama işte içimde bir çok "ama" var ve "ama"nın olduğu cümle de eksik kalır biliyorum. Bir çok duvarımı yıktığım, kendimi bulduğum ve çok güzel işler başardığım bir yıl oldu 2010. 10 üzerinden bir puan vermem gerekse mesela 8.4 verirdim 2009 mesela 6.4 civarında bir şeyler alır 2008 de 7.2 civarında. Evet, benim açımdan büyük zorluklarla geçtiği doğrudur ancak diğer tarafta kazandıklarımı düşündüğüm zaman 8.4'ü hak eden bir yıl oldu. Hatta öyle bir yıldı ki benim için 2011'in daha fazla puan almasına olanak sağlamış olabilir. Elbette bilemiyoruz gelecek ne getirir ama 8.4 ten daha fazla puan alma ihtimali oldukça yüksek.

Başka neler oldu kısaca özetleyeyim efendim. Bu yıl çok özel insanlarla tanıştım, teker teker saymaya üşenirim ama çok özel insanlar tanıdım. Sonrasında bir çok duvarımı yıkıp kendimi buldum ve içimdeki gerçek benliği ortaya çıkardım. Bir kitap bitirip bir diğerine başladım, yazdım bu arada. Elimden gelen her fırsatta yazdım, bir çok insana yardımcı oldum. Ayrıca bir çok sosyal sorumluluk projesi yaptık sevgili 1MK ile birlikte. Aşık oldum birleşemedik, başkasını sever gibi oldum ama olmadı tam böyle işte kesin bu dediğim zaman yanıldım ama olsun hiç önemi yok bunların. Önemli olan şey 2010'un çok güzel geçmesiydi. Bahsettiğim gibi çok kötü anlarım da vardı ama sene bitiyor ve onu damağımızdaki o tatla hatırlamak lazım ve nedense yüzümde kocaman bir gülümseme, damağımda çok hoş bir tat bıraktı. Zaten geriye doğru yeni yıl yazılarımı okursanız ne derece büyük bir fark olduğunu anlarsınız.

Tabi yeni bir yılın arifesinde kurmam gereken bazı cümleler var, onları söylemezsem ortadan ikiye bölünürüm. "Ben her zaman giden yıla üzülen birisi olmuşumdur. Büyük ihtimalle yine herkes 10dan geriye doğru sayıp mutluluk içinde zıplarken ben bir köşede durup 2010'a üzüleceğim. Bu sefer tatlı bir tebessüm olacak ama yüzümde harbiden çok delikanlı bir seneydi, yiğit çocuktu kendisi. =)) Üzüleceğim işte ben, yıllara bile veda edemiyorum işte gerisini siz düşünün :P

Dilerim ki herkes için güzel hatırlanacak bir yıl olmuştur 2010 ve 2011 çok güzel yaşanacak bir yıl olur. Yeni yılınız kutlu olsun arkadaşlarım, dostlarım. Nice mutlu yıllara.

0/Post a Comment/Comments