M.S Güncesi (Yeni blog)

Merhabalar herkese. Bugün aklıma düşen yeni blog projemi hemen canlandırma kararı aldım. Size ne olduğundan bahsetmek istiyorum biraz ve neden bu blogu açtığımı. Ben 6 yıldır M.S hastasıyım bu süreçte sert inişler ve çıkışlarla dolu bir hayatım oldu. M.S in bunda rolu çok büyüktür elbette hem iniş hemde çıkış bölümlerinde çok destek oldu sağolsun. Düşünüyorumda bir M.S hastalığı ile ilgili bir çok bilgiye ulaşılabiliyor kolaylıkla, nedir nasıl tedavi olunur gibi veriler parmaklarınızın ucunda. Ancak bir M.S hastası nasıl yaşar, hayatı nasıl etkilenir, neler hisseder, mücadele yöntemleri nedir gibi ufak bilgiler çok ama çok az sayıda. Bu noktadan yola çıkarak bu süreçte yaşadıklarımı anlatmaya karar verdim. Kendimce tavsiyeler olacak burada, hissettiklerim olacak, duygularım olacak, mücadele yöntemlerim, güçsüzlüklerim belki bir SWOT analizi olabilir ilerleyen zamanlarda. Benim için oldukça güç olacak bu blog çünkü yoğun bir yüzleşme döneminden geçeceğim ve bilmiyorum nasıl etkileyecek beni. Ancak bildiğim bir şey varki bu süreçten daha güçlü ve kararlı ayrılmak istiyorum bu blogda benim kendime geliştirdiğim bir terapi yöntemi olacak. Elbette ilerleyen zamanlarda daha fazla detaylandıracağım hepsini elimden geldiği kadar yaşadıklarımı anlatacağım. Bu noktada kendimi medeni cesaretim için tebrik ederim ve dilerim buraya yazacaklarım M.S hastalarına ve ailelerine faydalı olur. İnanıyorum ki bazı şeyleri önceden bilmek size fayda sağlayacaktır.

Lafı fazla uzatmamam gerekiyor ve yapacak çok iş var. Ms Güncemin vatana, millete hayırlı olmasını diliyorum. =)) Bu blog kesin olarak iyileşene kadar geçen bütün süreci anlatmayı hedeflemektedir. Başarıp başaramayacağımı o zaman gelince hep beraber göreceğiz ;)

Saygılar, sevgiler...

4/Post a Comment/Comments

Adsız dedi ki…
kardeşim, geçmiş olur umarım. duruşunu takdir ediyorum.
Oğuz Marangoz dedi ki…
teşekkür ederim kardeşim. bir deli cesareti geldi bugün bakalım hayırlısı artık =))
Pabuc dedi ki…
Tabiki başaracaksın öncelikle iyileşme sürecini sonra da yeni olan ama şimdi 8 yazıyla ilerlemeye başlayan blogunda :) Senin adın GÜç tabiki başaracaksın ..
Oğuz Marangoz dedi ki…
Evet başaracağım =)) Başaracağız :D