birbirine yabancı iki sevgili

Bugün seni sevdim ben. Tenin tenime her değdiğinde alevler içerisinde yandım bugün. Başlarda birbirine yabancı iki kişiydik ve sonra seninle ben birbirine yabancı iki sevgili olduk. Seni sevdim ben, gözlerindeki hüznü, saçlarındaki tarçın konusu sevdim. Bilmiyorum neden güvendin bana, neden kendini bu kadar açtın. Kolun koluma değdiğinde ısın bütün bedenimi kapladı, kalp atışlarını hissettim senin. Parmaklarına bakıp teninin yumuşaklığını hesapladım, gözlerine bakıp umutlarına aşık oldum. Birbirini tanımayan iki sevgili olmak zordur bütün lisanlarda bu yüzden konuşamadık biz. Hiçbir cümle o an hissettiklerimi açıklayamazdı ve sustuk birbirimizin gözlerine bakarken. "çok güzelsin" dedim sana gülümsedin. "daha fazla yakın olmak istiyorum" dedin ve biraz daha yaklaştın. "Hayır" demeyeceğimi çok iyi biliyordun, bunu rahatlığı vardı üzerinde. Yanın boşaldığı halde gitmedin benden, gitmeni de istemezdim asla.

Neden tanımadığın birisine bu kadar kendini açtın bilmiyorum. Benimle bütün düşlerini paylaştın, bütün umutsuzluklarını ve sonra mutluluklarını. Bense uzun uzun dinledin seni, uzun uzun sevdim. Öpüşseydik bunun nasıl olacağını tasarladım bir süre. Dudaklarının başlangıçtaki titrekliğini ve dudak izlerimizin birleşmesini hayal ettim. Soluk alış verişindeki değişimleri ve vanilyalı dudak kremini. Sende aynı şeyleri düşünüyordun biliyorum. Birbirini seven iyi yabancıydık. Evliliği düşlemedik, hiç acelemiz yoktu. Sadece sevdik birbirimizi geleceği veya geçmişi düşünmeyerek. Ne isimlerimizi bildik ne de nereden gelip nereye gittiğimizi. İkimizde umursamadık bunu başını omuzuma yasladığında beraber uyuduğumuzu kurguladım. Nefes alışını dinlerken uykusuz kaldığım geceler geldi aklıma. Beni sevebilmek için ardında bıraktıklarını gördüm sonra. Seni daha fazla sevdim, daha büyük bir aşkla bağlandım sana. Hayatında kalmamı istediğini biliyorum ve bundan koktuğunu. Aynısını bende sana karşı hissediyordum zaten. Seni başka kimsenin sevemeyeceği bir şekilde sevdim ben. Hakkında hiçbir şey bilmeden sadece retinandaki lekelere güvenerek hemde. Beni sevdin biliyorum hemde başka hiçbir kadının  sevemeyeceği bir şekilde.

Belki tanısaydım seni bu kadar sevemezdim, belki adını bilseydim sana karşı hiçbir şey hissetmeyecektim. Ben yine de sevdim seni. Bir geleceğimizin olmadığını bildiğim halde sevdim hemde. Seninle aynı durakta inmemek için erken davrandım. Konuşsaydık "selam" diyecektin bana ve bende aynı şekilde karşılık verecektim. Erken inmeseydim eğer daha fazla sevdiğin adam olarak kalamazdım. Biz sevdik birbirimizi, hemde deliler gibi sevdik. Varsın geleceğimiz olmasın kimin umurunda...

0/Post a Comment/Comments