O'nu özlemek

Bilmiyorum şimdi nasılsın, bilmiyorum ki dün nasıldın. Bilmiyorum ve bu bilememek beni çaresiz bırakıyor. Eğer benden daha kötü durumdaysan ve ben yardım edemezsem sana yıkılırım, inan bana bırakırım neyim varsa. Sana yardım edebilmek için önce seni bulmam gerek elbette, önce izini takip etmeliyim ama sen hayatta iz bırakmıyorsun. Bir düşlerime derin bir iz bıraktın o kadar ve sonra sana adanan binlerce sayfa. Sana nasıl olaşabilirim bilemiyorum, nasıl sana yardım edebilirim onu da bilemiyorum. Senin uzaklarda olduğunu bilerek sensiz nasıl yaşarım bunu da bilemiyorum. Ellerimde sadece bir kaç tane düş var. Bir onlar kaldı senden geriye, seni bulmalıyım ama nasıl. Çaresizim, ve bu çaresizlik bitiriyor beni. Keşke mutlu olsan ve keşke bunu hissetsem ama geçen düşlerimde ağlıyordun ve ben silemiyordum gözyaşlarını. İşte bu beni bitiriyor, yaşama nedenimsin. Ağlama hadi.

0/Post a Comment/Comments