Mevsim değişikliği depresyonu ve Oğuz2

İçim sıkılıyor şu günlerde belki mevsim değişikliğindendir belki yalnızlığım üşütmüştür biraz ruhumu belki sadece bu sabah ters tarafımdan uyanmışımdır. Bir kaç gündür böyleyim ama tadım yok, tuzum yok, bir şeyler yazmak istemiyorum sanırım la minor depresyona girdim hayırlı uğurlu olsun. Ancak içinde her zamankinden farklı duygular var. Sanki tamamen farklı şeyler yaşıyorum, farklı acılar çekiyorum ama bu hislerimin ne olduğunu bilmiyorum. Sadece yansımaları düşüyor bana ve ben duyguların kırıntıları ile yetiniyorum. O kadar güçlü duygular ki bunlar kırıntıları bile beni duvardan duvara vurmaya yetiyor.

Bu tarz durumlarda gerçekliğine biraz daha inandığım paralel evrendeki Oğuz kuramına geri dönelim. Şu sıralar eminim ki bu paralel evrendeki Oğuz (yazının devamında üşengeçliğimden dolayı ona Oğuz 2 demeye karar verdim) cidden kötü zamanlar geçiriyor, canı çok acıyor, çok yalnız. Onun hissettiklerini hissediyorum, düşündüklerini düşünüyorum (daha doğrusu yansımalarını) ve bu beni kötü etkiliyor. Bilmiyorum neden bu Oğuz2 hep bu şekilde etkiliyor beni. Neden hep hayatımdan renkleri, tatları ve kokuları alıp onların yerinebütün bu saçma, yarım yamalak duyguları veriyor. Ancak şundan eminim bu Oğuz2'nin hayatı benimkinden daha berbat. Karma, denge ve diğer ıvır zıvır teorilere göre iki Oğuz'unda aynı anda kötü olmasının mümkün olmaması gerekiyor. Yoksa iki Oğuz birbirlerini derinliklere sürüklerler. Oğuzlardan birisi iyi olacak ki diğerine de iyi enerjiler, güzel duygular göstersin. Bende böyle işlemiyor ama ben kötüyüm Oğuz2 benden kötü. Eğer bu işimdeki anlamsız, saçma sapan duyguların kaynağı Oğuz 2 ise vay halimize vay. Siz ağlayın selpakları ben tedarik ederim öyle bir durum söz konusu. Bakalım neymiş bunların gerçek nedenleri.

Aslında size Oğuz2 hakkında kafamda beliren fikirlerden bahsedecektim, onunla ilgili düşünceleri aktaracaktım ama bu sefer olmadı. Bir daha ki sefer kısmetse eğer anlatırım hem daha fazla bilgim olmuş olur daha da güzel olur. Saygılar, sevgiler efendim nice mutlu yıllara.

not: Oğuz2 tamamen sicim teorisi, M teorisi, 11. boyut üzerine kafayı sıyırdıktan sonra kendi bilinçaltında yarattığım bir karakter olabilir tabi ki. Geçen zamanda da ona daha fazla detaylar eklemiş de olabilirim. Bunların hepsi mümkün elbette hatta Oğuz2 nin gerçek olmasından daha mümkün sanırım ama ya değilse!

not2: olm Oğuz2 ne kafana takıyorsun bu kadar hala benden daha fazla saçın var kafanda. Hatta inat etmiş kestirmemişsin. Beni deli etme bir depresyona girer hayatını karartırım senin.

not3: Mevsim değişimi depresyonudur bu her mevsim değişiminde olur bana yani inşallah öyledir efendim. Daha Do Majore kadar yolu var zaten rahat olalım...

0/Post a Comment/Comments