Hayatın içine sıçmak...

Hayata ve insanlara karşı dolmuşum yine bugün bunu farkettim. Bu doluluğumu azaltmanın tek yolu olarak da birkaç satır yazmayı tek seçenek olarak gördüğüm için bu yazıyı yazıyorum. Sonuçta sistem böyle anasını satayım, seri katil olsam herhalde düzeltebilmek için dünyayı rekor kırıp Günes kitabına bile girebilirim. Ancak böyle bir niyetim yok hem gereksiz bir uğraş olur değil mi sevgili dostlar. Bu yazıda her türlü argo, ayıp sözcük falan kullanabilirim hani sorunu olanlar okumayabilir. Sonra neden bok dedin de midemizi bulandırdın falan demeyin gereksiz olur.

Benim temel sorunum şudur arkadaş, birisi neden hayatını bombok etmek için çabalar ve bütün etrafının içine sıçar, sıvar sonra tekrar sıçar. Koduğumun dünyasının sonunda hepimiz ölücez, nedir bütün bu yalanlar, oyunlar, planlar, şerefsizlikler. Ölceksin ulan eşşoğlu eşşek, insanlara iyi davranırsan arkandan güzel konuşurlar. Kötü davranırsan küfür ederler. Çok kötü davranırsan eğer birisi gelip saplayabilir bıçağı. Bu kadar basit işte hayat dediğin şey bu. Niye bütün bu yalanlar, aptallıklar, oyunlar, sıçmalar sıvamalar falan. Hayır bir sorunun yoksa zaten her gün tuvalete gibip sıçıyorsun, ne diye insanların hayatına da bunu yapmak isteyesinki. Nedir yani mantık, hayır bir mantık varsa ve ben anlamıyorsam sorun bende derim ama böyle olduğuna inanmıyorum. Deseler eğer abi ben kabızım sıçamıyorum o yüzden böyle yapıyorum, tedavisi olan bir hastalık kabızlık. Herkesin hayatına sıçmaya, umutlarını söndürmeye şu boktan hayatı daha boktan bir hale getirmeye ne gerek var. Baktığımız zaman sistem zaten kötü, hayat zaten zor e be beyinsiz neden herşeyi daha beter hale getirirsin.

Sözüm onlara ve onlar gibi olanlara elbette. Cahil olup cahillikleri sonucunda kendisine değil etrafına zarar verenlere ve onlar gibi olabilme potansiyeline sahip olanlara. Belki de sana, belki de ona. Kimsenin hayatını mahvetme hakkı diye bir şey mi var ki bunu kendimizde buluyoruz. Sorun şu ki evliliğinde mutlu değilsen boşan git başka birisiyle yat, ne diye karını çoluğunu çocuğunu mahvediyorsun. Ne diye aldatıyorsun şimdi siktir git ayrıl sevgilinden, eşinden sonra ne bok yiyorsan ye. Veya git adam gibi para kazan ne diye insanları dolandırıyorsun ey şerefsiz. Bunların yaptında ne oldu, başına beladan başka ne geldi. Devleti dolandırdın da ne yaptın yani madalyamı taktılar, taktılarsa nerene taktılar, ne taktılar. Ölceksin işte, aptal herif. Sana da herkes gibi tıkacaklar pamuğu. İyibiriysen ve iyilik yapmışsan insanlara güzel konuşacaklar yok tam tersi isen küfürler edecekler. Bu kadar basit işte.

Lafım Ali'ye, Ahmet'e, Ayşe'ye, Fatma'ya falan değil. Bunları yazarken de birisine yazmadım isteyen üstüne alınabilir tabi bana ne. Ancak sıçtığımın insanları hayatı o kadar berbat bir hale getiriyor ki geçmişi mumla arıyoruz. Bütün bu yazının ana fikri şudur, "delikanlı gibi yaşa ve öyle öl". Başka bir anafikir daha var "iyilik yap ki arkandan ebene sövmesinler". Başka bir tane daha var "ortalık yerlerde sıçma, gün olur senin kafana da sıçarlar" vs...

Ancak bu yazıdan alınması gereken temel ders şudur:
"kakan gelince tuvalete sıç, hayata değil.

Hayat yaşamak içindir içine sıçmak için değil

Git hayatını yaşa, tuvaletlere sıç"
 not: adam, herif gibi kelimeler kullansam da bunları yapan karı, kaşarların olduğunu hepimiz biliyoruz. Lafım tüm adam ve heriflere gittiği gibi karşı cinside hedef alıyor kimse oh be demesin. İnsan olun lan iki dakka.

0/Post a Comment/Comments