karışık ama mutlu :D

biraz kızgın, biraz karamsar, biraz mutlu ve biraz umutluyum. bu duygulardan herhangi biri üzerine ne yazsam yalan olacak. zaten şu sıralar yazacağım her kelime detaylı incelemelerden geçeceği için tam olarak da anlatmak istediklerimi yazamıyorum. hatta hiçbirini yazamıyorum da neyse. ancak blog insanın canını sıkan karnıyarığı sana tercih eden birisinin anlamsız tripleri, inan bana çok saçma bunlar. neyse önemli değil o kadar herkes kendi kaderini, seçimlerini yaşar. herkese seçimleriyle mutluluklar dilerim. bende bir seçim yaptım ve onunla çok mutluyum. ;))

salı veya çarşamba starwars serisini izleyeceğiz birlikte, bayılana kadar :D LOTR extended trilogy izledikten sonra efsane serileri tekrar izleme kararı aldım, peşpeşe aralıksız izleyeceğim. eh bu süreçte yalnız olmayacağını bilmek de insana mutluluk veriyor. daha ne olsun değil mi :D

0/Post a Comment/Comments